19 دی: مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری گفت: با توجه به وقوع زلزله‌های اخیر در کشور ترکیه و تصمیم مقامات این کشور برای اسکان اضطراری زلزله‌زدگان در هتل‌ها، هموطنانی که قصد سفر به این کشور را دارند، پیش از انجام سفر از قطعیت در تامین محل اقامت خود اطمینان کامل حاصل کنند.
یحیی نقی‌زاده محجوب گفت: با توجه به وقوع زلزله‌های اخیر در بخشی از کشور ترکیه و  اخبار اعلام شده مبنی بر اینکه مسؤولان این کشور تصمیماتی برای اسکان زلزله‌زدگان در اماکن اقامتی رسمی از جمله هتل‌های مناطق گردشگری، مانند آنتالیا گرفته‌اند، ضروری است تمام هموطنان که قصد سفر به ترکیه را دارند در زمان خرید بسته‌های سفر با دقت موضوع تامین محل اقامت و مشخصات آن را مورد توجه و تاکید قرار دهند.
او افزود: در بخشنامه‌ای به ادارات و دفاتر خدمات مسافرتی کشور ابلاغ شده است در طراحی تور به مقاصد گردشگرپذر کشور ترکیه و فروش بسته‌های سفر نسبت به پیش‌بینی تدابیر احتیاطی و تضامین لازم در وضع موجود ترکیه اقدام کنند.
مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تاکید کرد: هرگونه پیگیری‌های آتی برای رسیدگی به شکایات و ادعاهای مسافران، به نحوه و شرایط توافق‌های مکتوب و اسناد ابرازی آن‌ها با دفاتر خدمات مسافرتی بستگی دارد.

  • نویسنده :
  • منبع :