19 دی: سازمان نظام پرستاری استان قم، شایعه رسانه های معاند را تکذیب کرد.
در اطلاعیه این سازمان آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم 
ضمن تبریک ایام پربرکت ماه رمضان و تقارن آن با سال جدید و بهار طبیعت و آرزوی قبولی طاعات و عبادات هموطنان عزیز، شایعه صدور حکم کیفری بابت عدم رعایت حجاب توسط یک پرستار در شهر مقدس قم که اخیرا در فضای مجازی منتشر شده است باعث گردید مواردی خدمت ملت شریف ایران عرض شود.
اول آنکه کذب بودن اینگونه شایعه ها دیگر برای همه مردم مسجل است و این شیوه دیگر نخ نما شده است.
دوم آنکه دشمن با این شایعه دو هدف را نشانه گرفته است ، یکی شغل شریف و حرفه مقدس پرستاری را و دیگری همجواران کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) در شهر مقدس قم و حرم اهل بیت علیهم السلام را.
اینجانبان اعضای هیات مدیره نظام پرستاری در استان قم، ضمن تکذیب وجود چنین شخصی در جامعه پرستاری استان و صدور چنین حکمی برای وی، به استحضار می‌رسانیم که الحمد لله رب العالمین و به برکت وجود نازنین عمه سادات در این شهر، بانوان پرستار همگی برخواسته از خانواده هایی مذهبی و پایبند به احکام شرع مقدس بوده و خود منتقد برخی هنجارشکنی های انجام شده در کشور می‌باشند و اکثریت قاطع ایشان همچنان پوشش توصیه شده و ارثیه پرارزش حضرت زهرای مرضیه (س) را پوشش منتخب خود می‌دانند و این مایه مباهات برای جامعه سلامت کشور میباشد. 
به دشمنان این ملت توصیه می کنیم دست از این دست شایعه سازی های مضحک بردارند و بدانند که ریشه تدین و مذهب در جامعه ایران اسلامی برای این چند سال اخیر نیست که با این حرفه سست شود.
هیات مدیره نظام پرستاری استان قم 
فروردین ۱۴۰۲

  • نویسنده :
  • منبع :