19 دی: مراسم شب‌های قدر با سخنرانی آیت‌الله میرباقری و حجج‌اسلام والمسلمین مؤمنی و رفیعی همراه با قرائت دعا توسط حجت‌الاسلام والمسلمین ضیایی، میرداماد، حسینی‌نژاد، حیدرزاده و ایزدی در حرم حضرت معصومه(س) برگزار و به صورت زنده از شبکه دو سیما منعکس می‌شود.

حرم حضرت معصومه(س) امسال نیز همانند سال‌های گذشته برای شب‌های قدر ویژه برنامه‌های مختلفی را با حضور مداحان و سخنرانان مطرح کشوری دنبال می‌کند. 

یکشنبه ۲۰ فروردین ما مصادف با شب ۱۹ ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۲ دعای افتتاح با صدای حجت‌الاسلام والمسلمین ضیایی و از ساعت ۲۳ دعای جوشن کبیر با صدای عباس حیدرزاده قرائت خواهد شد و سپس از ساعت ۰۰:۳۰ سخنرانی و بر سر گذاشتن قرآن توسط حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی دنبال خواهد شد. 

سه شنبه شب مصادف با شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان و شهادت امیرالمؤمنین(ع) مناجات خوانی از ساعت ۲۲ با نوای حجت الاسلام والمسلمین ضیایی، قرائت دعای جوشن کبیر از ساعت ۲۳ با نوای سیدمهدی میرداماد و سخنرانی و بر سر گذاشتن قرآن از ساعت ۰۰:۳۰ توسط حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین مؤمنی انجام می‌شود. 

مراسم شب ۲۳ ماه مبارک رمضان نیز پنج شنبه شب از ساعت ۲۲ با قرائت دعای کمیل با صدای رضا ایزدی آغاز می‌شود و در ادامه از ساعت ۲۳ سیدعلی حسینی نژاد دعای جوشن کبیر را قرائت خواهد کرد و سخنرانی و احیا نیز از ساعت ۰۰:۳۰ توسط آیت الله سیدمحمدمهدی میرباقری دنبال خواهد شد. 

مراسم شب‌های قدر در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار و صوت مراسم در تمامی صحن‌ها و رواق‌ها پخش خواهد شد و همچنین مراسم هر سه شب به صورت زنده از شبکه دو سیما، پرتال آستان حضرت فاطمه معصومه(س) و سایت‌های تکیه و هیأت آنلاین منعکس خواهد شد.

  • نویسنده :
  • منبع :