19 دی: معاون ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: در سال ۱۴۰۱ تعداد ۹۲ پروانه باشگاه ورزشی در قم صادر و پروانه ۶۰ باشگاه ورزشی دیگر نیز تمدید شد.
محمدعلیمردانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد صدور پروانه جدید و تمدید پروانه های صورت گرفته نشان از علاقه مندی مردم استان قم به ورزش است و اکنون ۴۰۰ باشگاه ورزشی در سطح استان فعال است.
وی بیان کرد: باشگاه های ورزشی موجود در استان در رشته های مختلف ورزشی مشغول به فعالیت هستند و فعالیت آن ها صرفا مربوط به مردان نیست و در بخش زنان نیز باشگاه های فعال خوبی در قم داریم.
وی ابراز داشت: توسعه ورزش در بخش خصوصی یکی از شاخصه های رشد و گسترش دامنه موفقیت در عرصه ورزش است و اکنون بسیاری از قهرمانان ملی پوش قمی در باشگاه های خصوصی فعالیت تمرینی خود را انجام می دهند.
علیمردانی در ادامه به برگزاری ۱۷ مجمع انتخاباتی هیات های ورزشی استان در سال گذشته اشاره کرد و افزود: طبق اساسنامه جدیدی که برای برگزاری مجامع انتخاباتی هیات های ورزشی تعریف شده است افزایش بندهای شرایط احراز پست ریاست هیات ها را شاهد هستیم.
وی ادامه داد: افزایش بندهای شرایط احراز پست ریاست هیات ها، برنامه ریزی برگزاری مجمع را برای اداره کل ورزش و جوانان قم زمان بر کرده است.

  • نویسنده :
  • منبع :