19 دی: رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان کهک از مرتفع شدن نقطه حادثه خیز محور قبادبزن - میم با اجرای عملیات تعریض خبر داد.
مجتبی مرادی کوشکی، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان کهک اعلام کرد: نقطه حادثه خیز محور قبادبزن- میم شهرستان کهک با اجرای عملیات تعریض قوس، تعریض دهانه یکدستگاه پل، اصلاح شیب شیروانی، روکش آسفالت، نصب علائم و تجهیزات ایمنی، خط کشی و... مرتفع شد.
او افزود: این پروژه در راستای رفع نقاط حادثه خیزمحور‌های جاده‌ای شهرستان کهک و در قالب یک سری طرح‌های ترکیبی به صورت امانی- پیمانی اجرا شد.
رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان کهک درخصوص بازه زمانی اجرا و تکمیل طرح رفع نقطه حادثه خیز محور قبادبزن- میم نیز اظهار کرد: با توجه به موقعیت محور‌های جاده‌ای شهرستان کهک که راه ارتباطی این شهرستان ییلاقی و مرکز تولید محصولات باغی به استان‌های قم و اصفهان است و در ایام مناسبتی سال و تعطیلات پایان هفته از ترافیک چشمگیری برخوردار است، تسریع در اجرای این طرح در دستور کار قرار گرفت.
او در ادامه ضمن تشکر از تعامل کاربران  جاده ای طی اجرای پروژه گفت: بی تردید صیانت از راه‌ها و ابنیه فنی نیازمند تعامل و همراهی تمامی کاربران محترم جاده‌ای و دیگر هموطنان گرامی است.
مرادی کوشکی درخاتمه گفت: تردد در بین خطوط، خودداری از ترمز‌های ناگهانی و بی مورد، تناژ مجاز (وسایل نقلیه حمل بار) و... از جمله اقداماتی است که با لحاظ نمودن آن می توان درصیانت از راه‌ها و ابنیه فنی کوشا بود.

  • نویسنده :
  • منبع :