19 دی: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران به هر شکل لنگرگاه ثبات و امنیت منطقه است و تلاش می‌کند قدرت دفاعی خود را برای آرامش و صلح در منطقه بکار بگیرد.
سرلشکر حسین سلامی صبح سه‌شنبه در حاشیه مراسم رژه ۲۹ فروردین سالروز گرامیداشت ارتش جمهوری اسلامی ایران و قهرمانی‌های نیروی زمینی ارتش و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هیچ چیزی غیر از امنیت و آسایش برای کشورهای منطقه آرزو نمی‌کنیم و پیام این رژه امروز در واقع برای همسایگان این بود که ما حامی ملت‌های مسلمان هستیم و آنها را در صحنه‌های سخت تنها نمی‌گذاریم.
فرمانده کل سپاه ادامه داد: ایران همیشه با کشورهای همسایه در صلح و آرامش بوده و اساسش بر صلح و آسایش و امنیت است.
سرلشکر سلامی با اشاره به موقعیت ممتاز ایران در منطقه و قدرت دفاعی کم‌نظیر در منطقه و جهان، خاطرنشان کرد: به خاطر این موقعیت است که جمهوری اسلامی ایران به هر شکل لنگرگاه ثبات و امنیت منطقه است و تلاش می‌کند قدرت دفاعی خود را برای آرامش و صلح در منطقه بکار بگیرد.
مراسم رژه ۲۹ فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت قهرمانی‌های نیروی زمینی ارتش صبح سه شنبه با حضور آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» و فرماندهان ارشد نیروهای مسلح در جوار مرقد حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
در این مراسم یگان‌های رزمی و زرهی نیروی زمینی ارتش،بالگردهای هوانیروز، جنگنده‌های نیروی هوایی، تسلیحات و سامانه‌های پدافندی نیروی پدافندهوایی و تجهیزات دریایی محمول از جلوی جایگاه رژه می روند و همچنین بخشی از دستاوردها و تجهیزات بومیِ پهپادی، موشکی، هوایی، دریایی و زمینی در این مراسم به نمایش درآمد.

  • نویسنده :
  • منبع :