19 دی: معاون رئیس سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد دستورجلسه مجمع آینده استقلال ترمیم هیئت مدیره این باشگاه خواهد بود.
میثم پیله‌فروش معاون سازمان خصوصی‌سازی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم درباره اینکه آیا مجمع باشگاه پرسپولیس نیز همزمان با باشگاه استقلال در تاریخ 24 تیر ماه برگزار خواهد شد، اظهار داشت: خیر! فقط باشگاه استقلال در این تاریخ مجمع دارد و دستورجلسه هم ترمیم هیئت مدیره این باشگاه است.
وی در پاسخ به این پرسش که «چند عضو به هیئت مدیره استقلال اضافه خواهد شد؟»، گفت: هیئت مدیره این باشگاه دو عضو کم دارد، ولی مشخص نیست یک نفر به هیئت مدیره اضافه شود یا دو نفر!
معاون سازمان خصوصی درباره اینکه آیا علی خطیر سرپرست جدید این باشگاه هم به عضویت هیئت مدیره در خواهد آمد یا خیر، خاطر نشان کرد: نمی‌دانم! این موضوع در اختیار مجمع است و چیزی مشخص نیست.
پیله‌فروش در واکنش به این پرسش که «آیا نظارت‌های مالی بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس همچنان ادامه دارد و شرایط این باشگاه‌ها به چه صورت است؟»، توضیح داد: نظارت‌ها که دائم در جریان است. در مقطعی این موضوع توسط کمیته مصارف صورت می‌گرفت، اما بعد از مجمع اخیر و اتفاقاتی که رخ داد، هیئت نظارت بر امور باشگاه‌ها نظارت می‌کند. تقریباً همان کار قبل اما هوشمندانه‌تر و منضبط تر انجام می‌شود.
«آیا به نظر شما دو باشگاه استقلال و پرسپولیس سقف قراردادها را رعایت می‌کنند؟»، وی در پاسخ به طرح این سؤال گفت: در مورد جزئیات ما اطلاعی نداریم، هیئت نظارت وظایف خودش را انجام می‌دهد و در همان چارچوب کار را پیش می‌برد.
  • نویسنده :
  • منبع :