19 دی: بخش صدور گذرنامه زیارتی در مرکز امور طلاب جامعةالمصطفی العالمیه با حضور مسئولین این مرکز و پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا راه‌اندازی شد.
حجت‌الاسلام و المسلمین مجید خالق‌پور، جانشین رئیس جامعةالمصطفی العالمیه افتتاح بخش صدور گذرنامه زیارتی مرکز امور طلاب المصطفی، گفت: طی سالیان متمادی یکی از نهاد‌ها و ارگان‌های که همکاری ارزشمند، شایسته و قابل قدرانی را با بخش‌های مختلف المصطفی داشته است، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است که همیشه نهایت همکاری و مساعدت را با طلاب و فضلای غیرایرانی داشته است.
وی با اشاره به خدماتی که در مرکز امور طلاب و خانواده المصطفی به طلاب غیر ایرانی ارائه می‌شود، گفت: امروز به منظور تسهیل در امر زیارت، بخش صدور گذرنامه زیارتی ویژه اساتید، همکاران و خانواده‌های جامعةالمصطفی به عنوان یکی از خدمات نوین کنسولی راه‌اندازی شد.
حجت الاسلام و المسلمین خالق‌پور ادامه داد: صدور دفترچه زیارت اربعین حسینی طلاب بین‌الملل جامعةالمصطفی یکی از خدماتی است که در این مجموعه انجام می‌شود، دفترچه‌های زیارتی طلاب جامعةالمصطفی در عین برخوداری از مجوز سه ماهه خروج و مراجعت مکرر، مشتمل بر مجوز یک ساله اقامت است.

  • نویسنده :
  • منبع :