19 دی: مدیرکل كميته امداد استان قم از مراسم توزیع جهیزیه و اهدای کمک هزینه ازدواج؛ در آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) خبر داد.
حجت‌الاسلام محمدطاها مهری امروز در ارتباط تلفنی با یک برنامه تلویزیونی گفت: به مناسبت ایام ماه ربیع الاول و سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه (س) به شهر مقدس قم؛ امروز ۱۱۰ سری جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به نوعروسان و نودامادان عزیز تقدیم می‌شود كه شامل ۶ قلم کالای اساسی شامل یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، لباسشویی، جاروبرقی و فرش است. 
حجت الاسلام مهری افزود: از اول امسال این چهارمین مرحله از اهدا جهیزیه است که با کمک خیرین عزیز و بزرگوار و امروز هم با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام مي شود و در این مرحله ۱۱۰ سری و جمعاً امسال ۲۷۹ سری جهیزیه و کمک هزینه ازدواج تقدیم می‌شود که ارزش ریالی آن هم ۱۱۲ میلیارد ريال است.
وي همچنين اضافه كرد: علاوه بر بحث جهیزیه؛ امروز توفیق داریم در آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) در مراسم جشنی در خدمت تعدادی از نوعروسان، خانواده‌ها و مسئولان هستیم، پيش از این هم بحث کلاس‌های آموزشی، مهارتی، مشاوره‌ای و احکام خانواده‌ها و آن مهارت‌های قبل از ازدواج توسط کارشناسان خوب و خبره در زمینه مباحث مربوط به خانواده و مشاوره هم انجام گرفته است.

  • نویسنده :
  • منبع :