وزارت بهداشت فلسطین ظهر امروز (پنجشنبه) از افزایش شمار شهدای تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی به غیر نظامیان در نوار غزه به یک هزار و ۳۵۴ نفر خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فلسطینی سما، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که شمار شهدای تجاوز به نوار غزه تا این ساعت به یک هزار و ۳۵۴ نفر رسیده است.
این وزارتخانه همچنین اعلام کرد که از ابتدای تجاوز به غزه تاکنون شش هزار و ۴۹ نفر نیز مجروح شده‌اند.
این وزارتخانه همچنین درباره شهدای کرانه باختری نیز اعلام کرد که تعداد شهدا در مناطق مختلف کرانه باختری به ۳۱ تن افزایش یافته است.
طبق این گزارش، حدود ۱۸۰ نفر نیز از ابتدای عملیات طوفان الاقصی در کرانه باختری مجروح شده‌اند.
رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد با مقاومت فلسطین غافلگیر شده و شکست مفتضحانه‌ای را طی چند روز گذشته متحمل شده با اقدامی غیر انسانی تمام گذرگاه‌های غزه را بسته تا مقاومت فلسطین را ناگزیر به توقف عملیات دلاورانه «طوفان الاقصی» کند.
شش روز از آغاز حمله حماس به سرزمین‌های اشغالی با پرتاب حدود ۵ هزار راکت می‌گذرد. طبق آمارهای اعلام شده، در این مدت بیش از یک هزار و ۳۰۰ اسرائیلی به هلاکت رسیده‌اند و همچنین در این مدت ۱۳۵۴ فلسطینی نیز به شهادت رسیده و هزاران نفر هم مجروح شده‌اند.
صهیونیست‌ها با تکیه بر تجهیزات پیشرفته نظامی، خود را دارنده یکی از ارتش‌های قوی دنیا معرفی می‌کنند، اما غافلگیری ارتش و به‌ ویژه سازمان‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی که نتوانسته بودند، چنین حمله بزرگی را پیش‌بینی کنند، همه این تصورات را برهم زد؛ حالا اسرائیل با عنوان انتقام و جبران این شکست، حملات هوایی وحشیانه‌ای را علیه ساکنان غزه به راه انداخته و تانک‌ها و نیروهای زرهی خود را پشت مرزهای غزه مستقر کرده است.
  • نویسنده :
  • منبع :