19 دی: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم گفت: در ۶ ماهه نخست امسال بیش از سه تن مواد مخدر در سطح قم و محورهای مواصلاتی استان کشف و ضبط شده است.
سرهنگ حسن هاشم نیا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این مدت همچنین ۶ هزار قاچاقچی مواد مخدر، خرده فروش و معتاد متجاهر در قم دستگیر شده اند که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته، پنج درصد افزایش داشته است.
وی افزود: در موضوع خرده فروشی مواد مخدر بیش از یک هزار نفر دستگیر شده اند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل سه درصد افزایش نشان می دهد.
هاشم نیا همچنین گفت: ۲ ماه از راه اندازی گشت آشکار پلیس مبارزه با مواد مخدر می گذرد و در این طرح نقاط حادثه خیز، بوستان ها و تفرج گاه ها مورد رصد همکاران ما در قم قرار گرفته و نتایج خوبی داشته ایم.
وی ادامه داد: طبق طرح های اجرا شده از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه، ۱۵۴ نقطه آلوده و حادثه خیز مربوط به موضوع مواد مخدر در قم پاکسازی شده است.
به گفته وی، گشت آشکار پلیس مبارزه با مواد مخدر در مناطقی چون بوستان نبوت، بوستان نوبهار، زنگارکی و بوستان فدک اقدام به فعالیت کرده و مردم رضایت خوبی از راه اندازی آن دارند.
هاشم نیا گفت: ۶۲ عطاری نیز در ۶ ماه ابتدای امسال با همکاری شبکه بهداشت قم به دلیل عدم رعایت قوانین مربوطه و داشتن قرص های روان گردان پلمب شده اند.

  • نویسنده :
  • منبع :