19 دی: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه‌ اعلام انزجار از حملات وحشیانه رژیم صهیونسیتی آورده است: جنایت ددمنشانه بمباران بیمارستان “المعمدانی” غزه توسط جنگنده‌های رژیم سفاک کودک‌کش، علیه زنان، کودکان و غیر نظامیان از هولناک‌ترین و وحشیانه‌ترین وقایع عصر ماست.
به گزارش روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در این بیانیه آمده است: این جنایت ضد بشری در سایه حمایت های آشکار کشورهای مدعی حقوق بشر و به واقع ضدبشری و ضداسلام، رقم می‌خورد و امروز سران دول استکباری و در رأس آن آمریکای جنایتکار در این خونریزی‌ها سهیم هستند.
بیانیه افزوده است: بی شک این کشتارها خشم مسلمانان و آزادیخواهان جهان را بر سر سفاکان آوار خواهد کرد و طومار ظلم و ستم آنان را درهم خواهد پیچید.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اضافه کرده است: طوفان الاقصی برای فلسطین، عزت و عظمت به ارمغان آورده است و خون شهدای فلسطینی سیلاب ویرانگری برای صهیونیست‌ها و جبهه ظلم جهانی خواهد شد.
بیانیه حاکی است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن محکوم کردن توحش و سبعیت رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان و به شهادت رساندن مردم، مجروحان و کادر پزشکی اعلام می دارد: ظلم‌ و ستم و زورگویی پایدار نمی‌ماند و ایمان و اراده‌ متکی به امداد الهی سرانجام‌ پیروزی را محقق خواهد کرد. قدرت ، قوّت و اقتدار جبهه مقاومت، ثمره مجاهدت و شهادت طلبی است و این حقیقت هر روز روشن‌تر می‌شود که “ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد”.

  • نویسنده :
  • منبع :