19 دی: آستان مقدس حرم امام حسین(ع) آمادگی خود را برای انتقال و درمان مجانی مجروحان ناشی از تجاوز صهونیست ها به غزه در بیمارستان های کربلا اعلام کرد.
مدیرکل آستان مقدس حرم مطهر امام حسین (ع) در بیانیه ای اعلام کرد: این آستان مقدس آمادگی دارد که با هماهنگی مقامات ذی صلاح در دولت عراق کار انتقال و درمان رایگان فلسطینی‌های مجروح ناشی از حمله صهیونیست‌ها به نوار غزه در بیمارستان‌های خود در استان کربلا را انجام دهد.
این مدیریت اضافه کرد: آستان مقدس حرم امام حسین (ع) آمادگی دارد که با هماهنگی دولت عراق، هزینه های حمل و نقل، درمان و اقامت مجروحان ناشی از بمباران رژیم صهیونیستی در نوار غزه را برعهده بگیرد.
آستان مقدس حرم مطهر امام حسین(ع) افزود: این اقدام بشردوستانه در راستای توصیه های مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی «سید علی الحسینی سیستانی» دام ظله در مورد حمایت از مردم مظلوم فلسطین انجام شده است.
با ورود عملیات طوفان الاقصی به پانزدهمین روز خود و ادامه کسب پیروزی‌های کم نظیر توسط رزمندگان مقاومت در نبرد علیه رژیم صهیونیستی و در مقابل ادامه بمباران مناطق مسکونی و مراکز دینی و درمانی غزه از سوی بمب افکن های اسراییل که نشانه عجز صهیونیست ها است، تاکنون نزدیک به ۴ هزار و 400 فلسطینی شهید شده اند، جنایتی که غرب نیز شریک آن در فلسطین است.

  • نویسنده :
  • منبع :