19 دی: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با توجه به عدم توانایی در مقابله با حملات حزب‌الله و با هدف خروج از باتلاق جنگ غزه، به لفاظی جدید خود علیه کشور لبنان روی آورد و در اظهاراتی تکراری تهدید کرد که بیروت را به غزه تبدیل خواهد کرد!
بنیامین نتانیاهو که هنوز پس از گذشت بیش از دو ماه از وقوع جنگ غزه، در تحقق اهداف اعلامی خود از جمله نابودی حماس ناکام مانده است، حالا به لبنانی‌ها تاخت و کشورشان را تهدید کرد.
به نوشته الجزیره، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در لفاظی تازه خود به دلیل مقاومت جانانه لبنان در حمایت از غزه گفت که «در صورت وقوع جنگ همه جانبه، بیروت و جنوب لبنان را به غزه و خان یونس تبدیل خواهیم کرد!».
چندی پیش هم، یوآو گالانت وزیر جنگ کابینه نتانیاهو در تهدیدی مشابه اعلام کرده بود که اگر حزب الله دست به اقدام نظامی علیه «اسرائیل» بزند، بیروت را همانند غزه بمباران می‌کند.
این در حالی است که حزب‌الله لبنان از زمان وقوع جنگ غزه تاکنون مشغول جنگ با ارتش رژیم صهونیستی از جنوب لبنان است و تاکنون ده‌ها پایگاه صهیونیستی را هدف حملات موشکی و راکتی و پهپادی خود قرار داده است.
حزب‌الله لبنان در بیانیه امشب خود اعلام کرد که 6 پایگاه «بیاض بلیدا»، «جل العلام»، «الجرداح»، «زرعیت»، «حرج شتولا» و «خله ورده» در شمال فلسطین اشغالی را با سلاح‌های مناسب هدف قرار داده و تلفاتی قطعی به دشمن وارد کرده است.

  • نویسنده :
  • منبع :