19 دی: استاندار قم نسبت به کم کاری در اجرای طرح مبارزه با گران‌فروشی و تنظیم بازار در استان هشدار داد.
سید محمد آقامیری استاندار قم سه شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که با حضور مدیران سازمان‌های دولتی و صنفی برگزار شد گفت: تنظیم بازار باید در قم به شکل جدی و دامنه داری اجرا شود.
وی با اشاره به این مطلب که به هیچ وجه گرانی مازاد را بر مردم تحمل نمی‌کند، افزود: دستگاه‌های مسئول در عرصه تنظیم بازار باید بیش از پیش در زمینه اجرای طرح‌های گسترده نظارت اجرایی و مردمی در زمینه تنظیم بازار کوشا باشیم.
استاندار با اخطار جدی به دستگاه‌های کم کار در زمینه تنظیم قیمت‌ها و مبارزه با تخلف گران‌فروشی، گفت: از ابتدای خدمت در این استان با مردم عهد بستیم که اجازه فشار مضاعفی فرای گرانی که به شکل عمومی ایجاد شده است را ندهیم.
وی افزود: با تمام توان در مقابل کسانی که به سفره مردم رحم نکرده می‌ایستم و به آن‌ها رحم نمی‌کنیم.
آقامیری بیان کرد: روند تنظیم بازار به شکل اداری به نتیجه نمی‌رسد و باید یک حرکت جهادی در این مسیر انجام شود از این روی ضمن اعتراض به روند فعلی باید تمام تدابیر برای حل مشکلات زیرساختی در جهت نظارت و برخورد با متخلفان اتخاد شود.
وی گفت: اتحادیه‌ها باید فعالیت پیگیرتر و مستمرتری در عرصه مبارزه با گران‌فروشی داشته باشند. بسیج نیرو‌های مردمی و اطلاع رسانی همگانی از ضررویات اجرای این طرح است.
وی اظهار کرد: مدیران مسئول در این طرح باید گزارشات روزانه توسعه طرح نظارت و برخورد جدی با گران‌فروشی را هر شب به بنده ارایه کنند.

  • نویسنده :
  • منبع :