19 دی: رژیم صهیونیستی برای پنجمین بار از زمان آغاز عملیات «طوفان الاقصی»، اینترنت و شبکه‌های تلفن همراه را در نوار غزه قطع کرد.
به گزارش رسانه های فلسطینی، هم اکنون امکان هیچ گونه تماس تلفنی و اینترنتی در سراسر نوار غزه وجود ندارد.
دفتر اطلاع رسانی دولتی فلسطین در نوار غزه در واکنش به این اقدام رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این کار به معنای فاجعه ای است که زندگی شهروندان ساکن این منطقه را به خطر می اندازد.
در بیانیه دفتر اطلاع رسانی دولتی فلسطین آمده است: قطع ارتباطات و اینترنت باعث می شود که امکان دستیابی به بسیاری از زخمی ها و شهدا وجود نداشته باشد و شمار قربانیان حمله رژیم صهیونیستی براثر این اقدام افزایش می یابد.
دفتر اطلاع رسانی دولتی فلسطین در غزه اعلام کرد که قطع ارتباطات و اینترنت یک جنایت تمام عیار برای گسترش بحران انسانی است و توقف فوری جنایت ها درحق ملت فلسطین را خواستاریم.
۱۳ آذرماه نیز رژیم اشغالگر صهیونیستی اینترنت و شبکه‌های ارتباطی در جنوب نوار غزه بویژه شهر خان یونس را به طور کامل قطع کرده بود.
رژیم صهیونیستی باهدف سرپوش گذاشتن برجنایت های خود و افزایش قربانیان جنگ تاکنون بارها اینترنت و شبکه های تلفن در نوار غزه را قطع کرده و ۸۹ خبرنگار را در این منطقه به شهادت رسانده است.
گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، مناطق مسکونی، درمانی و فرهنگی نوار غزه را بمباران کرده که در اثر این جنایت ضدانسانی تاکنون بیش از ۱۸ هزار و ۷۸۰ شهروند فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.
  • نویسنده :
  • منبع :