19 دی: فرمانده انتظامی استان قم از کشف بیش از ۲۱۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش از یک دستگاه خودروی سواری در این استان خبر داد.
سردار محمدرضا میرحیدری اظهار داشت: طرح کنترل محورهای مواصلاتی قم با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان و همراهی تمامی واحدهای اجرایی و انتظامی برگزار شد.
وی افزود: مأموران با اعزام به محورهای مواصلاتی استان و با کنترل نامحسوس تردد خودروهای عبوری، به ۲ دستگاه خودروی پژو پارس به شماره پلاک‌های معلوم مشکوک شدند و بلافاصله دستور توقف خودروها را صادر کردند.
میرحیدری اضافه کرد: هر ۲ نفر راننده با افزایش سرعت و انجام حرکات مارپیچ در طول مسیر قصد فرار داشتند که با رعایت قانون بکارگیری سلاح و به منظور جلوگیری از فرار خودرو به سمت لاستیک آنان تیراندازی شد و درنهایت خودروها متوقف و رانندگان دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان قم بیان داشت: سرانجام طی بازرسی صورت گرفته از یکی از خودروها، ۲۱۶ کیلو و ۱۰۰ گرم حشیش در قالب ۲۰۱ بسته باندرول شده بالفاف و از خودروی دیگر نیز حدوداً ۷۰۰ کیلوگرم گردو و ۳۴۰ کیلوگرم بادام زمینی فاقد هر گونه مجوز و قاچاق کشف و در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

  • نویسنده :
  • منبع :