19 دی: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری ۳ متهم که اقدام به تبلیغ و فروش قرص‌های لاغری غیرمجاز در فضای مجازی می‌کردند، خبر داد.
سرهنگ حسین باباپور گفت: درپی رصد شبانه روزی ماموران دایره فتا پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، مشخص شد سه نفر از سودجویان با تشکیل باند مجرمانه در حوالی شرق پایتخت اقدام به تبلیغ و فروش مواد روانگردان در شبکه‌های اجتماعی و بصورت حضوری در عطاری‌های غیرمجاز می‌کنند.
این مقام ارشد انتظامی گفت: به دنبال این موضوع کارکنان دایره مبارزه با جرایم سایبری (فتا) پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب با همکاری ماموران اطلاعاتی و عملیاتی پایگاه ششم موفق شدند مخفیگاه متهمان را در یکی از محلات شرق پایتخت شناسایی کنند.
وی افزود: در ادامه تیم‌های عملیاتی این پلیس پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت نامحسوس موفق شدند متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از محل، ۱۳ هزار و ۹۰۰ عدد انواع قرص‌های لاغری غیرمجاز و تقلبی حاوی مواد روانگردان شیشه در بسته بندی‌های مختلف جعلی کشف کنند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی تحویل داده شدند.

  • نویسنده :
  • منبع :