19 دی: حجت‌الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» با سفر به شهر قم در اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه و علمای بلاد سخنرانی می کند.
حجت‌الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» صبح روز پنجشنبه به منظور سخنرانی در سیزدهمین اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد که در مدرسه امام موسی کاظم علیه السلام برگزار می‌شود به قم سفر خواهد کرد.
موضوع محوری سیزدهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم «رسالت حوزه‌های علمیه و اولویت تبلیغ» عنوان شده است.
مراسم افتتاحیه سیزدهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم صبح چهارشنبه در مجتمع آموزشی و فرهنگی ثامن الحجج علیه السلام قم برگزار و کمیسیون‌های چهارگانه «اقتضائات و تحولات جامعه و بین الملل در امر تبلیغ»، «تولید محتوا، شیوه‌ها و ابزارهای تبلیغی»، «آسیب شناسی در ابعاد مختلف فرهنگی و تبلیغی کشور»، «انتخابات (فرصت‌ها، تهدیدها و راهکارهای مشارکت حداکثری مردم)» تشکیل شد.
گفتنی است، مصوبات و خروجی اجلاسیه‌های جامعه مدرسین توسط کارگروه‌هایی به تناسب نهادهای مربوطه تفکیک محتوایی می‌شوند و پس از آن توسط رئیس جامعه مدرسین به رؤسای قوا یا نهادها، جهت برنامه‌ریزی کلان ابلاغ می‌شوند و نتیجه نهایی نیز توسط جامعه مدرسین از نهاد مورد نظر پیگیری و دنبال می‌شود.
نشست اصلی سیزدهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین با علمای بلاد نیز صبح روز پنجشنبه ۷ دی در محل سالن همایش‌های مدرسه علمیه امام کاظم (ع) برگزار می‌شود.
پیام ویدئویی یکی از مراجع عظام تقلید، سخنرانی رئیس جمهور و یک نفر از مسئولین و شخصیت‌های تأثیرگذار نظام در خصوص مسائل جهان اسلام از برنامه‌های این اجلاسیه در روز پنجشنبه خواهد بود.

  • نویسنده :
  • منبع :