19 دی: کارشناس هواشناسی قم اظهار کرد: امروز آسمان صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود و مهمترین پدیده جوی برای امروز افزایش سرعت وزش باد به ویژه در غرب استان است.
محمدرضا قاضی در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با وضعیت جوی قم در هفته جاری اظهار کرد: امروز آسمان صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود و مهمترین پدیده جوی برای امروز افزایش سرعت وزش باد به ویژه در غرب استان است.
کارشناس هواشناسی قم تاکید کرد: برای روز یکشنبه و دوشنبه با عبور موجی از آسمان استان افزایش ناپایداری‌های موقت را به شکل افزایش ابر و بارش‌های پراکنده خواهیم داشت.
قاضی یادآور شد: سه‌شنبه و چهارشنبه آسمان صاف و آفتابی و وزش باد مهم‌ترین پدیده جوی است؛ همچنین در دو روز پایانی هفته آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش ملایم باد پیش‌بینی می‌شود.
وی تصریح کرد: امروز و فردا حدود ۴ درجه افزایش دما را نسبت به روز گذشته خواهیم داشت اما از روز دوشنبه تا پایان هفته روند تدریجی کاهش دما را تجربه خواهیم کرد.
کارشناس هواشناسی قم یادآور شد: انتظار می‌رود تا اواسط هفته آینده سامانه بارشی بعدی آسمان استان قم را تحت تاثیر قرار دهد.
وی اضافه کرد: امروز و فردا (یکشنبه) حداکثر دمای هوا به ترتیب ۱۷ و ۱۸ درجه سانتی‌گراد و حداقل دمای هوا به ترتیب ۳ و ۴ درجه سانتی گراد خواهد بود.

  • نویسنده :
  • منبع :