19 دی: معاون بازرگانی جهاد کشاورزی قم گفت: همه نانوایان موظف‌اند در قبال دریافت وجه نقد از زائران بین‌المللی، نان برای مصرف روزانه به آن‌ها تحویل دهند.
حسین علی بیگی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به مشکل زائران غیرایرانی با اجرای طرح فروش نان در نانوایی‌ها با کارت اعتباری گفت: ما به همه‌ی نانوایی‌های استان مخصوصاً به نانوایی‌های اطراف حرم که زائران بیشتری به ‌آن‌ها مراجعه می‌کنند ابلاغ کرده‌ایم که چنانچه زائری برای تهیه نان مراجعه کرد، باید با دریافت وجه نقد از آنها و انجام خرید با کارت‌های اعتباری خود نان به‌اندازه مصرف روزانه به زائران ارائه دهید.
معاون بازرگانی جهاد کشاورزی قم راهکار دیگر برای تهیه نان زائران غیرایرانی را تهیه کارت هدیه از بانک‌ها دانست و گفت: زائران غیرایرانی می‌‌توانند با مراجعه به بانک وجه نقد پرداخت کنند و کارت هدیه دریافت کنند و با داشتن کارت هدیه تراکنش‌های روزانه خود را انجام دهند.
علی بیگی در پایان خاطرنشان کرد: چنانچه نانوایان با زائران در امر تهیه نان همکاری لازم را به عمل نیاورند زائران می‌توانند با مراجعه به سامانه ۱۲۴ ثبت شکایت کنند و ما سریعاً اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

  • نویسنده :
  • منبع :