وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۲ فلسطینی در ۱۳ جنایت رژیم صهیوینستی به شهادت رسیده و ۱۴۸ تن دیگر نیز زخمی شده اند.

به گزارش الجزیره، وزارت بهداشت غزه بعد از ظهر جمعه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ جنایت در غزه مرتکب شده که شهدای این اقدامات بالغ بر ۱۱۲ نفر بوده است و ۱۴۸ تن دیگر نیز زخمی شده‌اند.

وزارت بهداشت غزه در بیانیه خود می‌افزاید که به این ترتیب تعداد شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه از ابتدای عملیات ۷ اکتبر تاکنون به عدد ۲۷۱۳۱ شهید و ۶۶۲۸۷ زخمی رسیده است.

شبکه خبری الجزیره همچنین گزارش داد که رژیم صهیونیست یک منزل مسکونی در شرق منطقه خانه یونس واقع در مرکز نوار غزه را موشک باران کرده است.

هلال احمر فلسطین نیز گزارش داد که رژیم صهیونیستی به موشک باران مناطق غزه و تیراندازی به اطراف بیمارستان الأمل واقع در خان یونس ادامه می‌دهد.

دیشب و امروز توپخانه رژیم صهیونیستی به گلوله باران مناطقی از شهر خان یونس پرداخت. همچنین جنگنده‌های رژیم صهیونیستی نیز مناطق شرقی شهر رفح در جنوب غزه را به شدت بمباران کردند. همچنین مرکز و غرب خان یونس به شدت از سوی توپخانه رژیم صهیونیستی گلوله باران شد.

همزمان با با حمله‌های رژیم صهیونیستی، منابع فلسطینی از کشف پیکرهای ۱۲ شهید در زیرآوار در مرکز خان یونس در جنوب غزه خبر دادند. همچنین منابع فلسطینی به دفن ۱۵ شهید در داخل بیمارستان الامل در خان یونس در نتیجه محاصره این بیمارستان از سوی اشغالگران اشاره کردند.

  • نویسنده :
  • منبع :