19 دی: رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم گفت: تنظیم قیمت کالاهای اساسی مورد نیاز شهروندان از طریق ایجاد بازارچه‌های محله‌ای در قم انجام می‌شود، در همین راستا تعدادی فروشگاه عرضه محصولات مشاغل خانگی و توزیع اقلام اساسی کار خود را آغاز کرده است.

نرجس نیازمند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه و شرایط معیشتی مردم، کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم برای ارتقای سطح اقتصادی خانواده‌ها، شهرداری قم را موظف به ایجاد بازارچه‌های ثابت عرضه محصولات مشاغل خانگی کرد.

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: تسهیل در ارائه خدمات محله‌ای و در دسترس بودن و عرضه محصولات با قیمت مناسب موجب افزایش قدرت خرید مردم و بهبود شرایط اقتصادی خانواده‌ها خواهد شد.

وی افزود: مصمم هستیم برای بهبود شرایط اقتصادی و معیشت مردم تلاش کنیم. این اقدامات از طریق ایجاد و گسترش بازارچه‌های در دسترس محله‌ای بر تنظیم قیمت کالاهای اساسی مورد نیاز شهروندان و توزیع اقلام در فروشگاه‌های سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری قم صورت خواهد گرفت.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعدادی فروشگاه عرضه محصولات مشاغل خانگی و توزیع اقلام اساسی در سطح شهر کار خود را آغاز کرده است.

لازم به ذکر است کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم در دوره ششم شورا به همت نرجس نیازمند تشکیل و در این مدت کوتاه اقدامات موثری در خدمت رسانی به شهروندان در حوزه‌های مختلف خصوصاً بانوان داشته است.

  • نویسنده :
  • منبع :