19 دی: معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: ۲۰ فعال فضای مجازی (اینفلوئنسر) خارجی از کشورهای چین، مالزی و برزیل برای تولید محتوای تبلیغ گردشگری به ایران می‌آیند.
علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی در نشست هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران با اشاره به اینکه این نمایشگاه در ۲۰ سالن و ۶۰ هزار متر مربع و با ۹۸۷ غرفه مشارکت کننده برگزار می‌شود گفت: ۹ سالن این نمایشگاه به شرکت‌های دانش بنیان، یک سالن با حضور مشارکت کنندگان خارجی اختصاص یافته و یک سالن نیز برای گردشگری سلامت در نظر گرفته شده است. 
وی افزود: در این چند روز ۶۰۰ بسته سرمایه گذاری در کنار ۱۵۰۰ فرصت سرمایه گذاری با مشارکت معاونان استانداری‌ ها ارائه می‌شود.
شالبافیان با اشاره به اینکه کشورهای روسیه، ترکیه، مالزی، اندونزی، تایلند، ازبکستان، ویتنام، تاجیکستان، زیمباوه، تانزانیا و سریلانکا در این نمایشگاه غرفه دارند گفت: برای شرکت کنندگان خارجی فضاهای گفت و گو تهیه شده است ضمن اینکه ۶۹ دفتر خدمات مسافرتی خارجی به غیر از دفاتری که غرفه دارند اعلام حضور کرده اند که بیشتر از شهرهای کازان و سنت پترزبورگ روسیه هستند.
معاون گردشگری کشور با اشاره به اینکه مسئولانی از جمله دبیرکل سازمان جهانی گردشگری و هیئت همراه، دبیر کل سازمان اکو و سازمان همکاری‌ های اسلامی و رئیس کمیته گردشگری ازبکستان در نمایشگاه حضور خواهند داشت گفت: دانشجویان بیش از ۲۰ دانشگاهی که رشته گردشگری دارند نیز در این برنامه حضور دارند.
وی افزود: ۲۰ فعال فضای مجازی (اینفلوئنسر) از کشورهایی از جمله چین، مالزی و برزیل به ایران برای تولید محتوای گردشگری در نمایشگاه حضور خواهند داشت.
به گفته معاون گردشگری کشور، هفدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته از ۲۳ تا ۲۶ بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.
  • نویسنده :
  • منبع :