19 دی: رییس سازمان هدفمندی یارانه‌ها اظهار داشت: یارانه‌بگیران متقاضی باید توجه داشته باشند قیمت روز اقلام فوق براساس کالاهای مرجع بوده و در خصوص کالاهایی با قیمت بالاتر مابه‌التفاوت را از محل حساب خود پرداخت خواهند کرد.
علی عسکری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات یارانه فجرانه اظهار داشت: در حال حاضر مردم یارانه‌ها را در تاریخ های بیستم و پنجم و سی ام هر ماه دریافت می‌کنند. حال اینکه وزارت کار اعلام کرده است که اعتبار دیگری علاوه بر یارانه واریز می‌کند که با این اعتبار فقط امکان خرید وجود دارد و غیر از یارانه نقدی که دریافت می‌کنند اعتباری هم برای خرید دریافت می‌کنند.      
وی ادامه داد:‌ در طرح جدید شرط ۲۰۰ هزار تومان خرید از یارانه حذف شده و اعتبار تشویقی(۲۲۰ هزار تومانی) علاوه بر یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزارتومانی فعلی بوده و خانوار یارانه‌بگیر به‌صورت مجزا یارانه نقدی خود را ماهانه دریافت خواهند نمود.
رییس سازمان هدفمندی یارانه‌ها افزود: در این طرح میزان حمایت دولت از ۱۲۰ هزار تومان(اعتبار تشویقی کالابرگی) به ۲۲۰ هزار تومان افزایش می‌یابد و دهک‌های یک تا هفت درآمدی، مشمول اعتبار جدید بوده و یارانه‌بگیران این دهک‌ها می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های عضو طرح ملّی کالابرگ الکترونیک نسبت به خرید اقلام اساسی و بهره‌مندی از این حمایت تشویقی اقدام کنند.
عسکری درباره نحوه کسر مبلغ بیشتر از اعتبار گفت: یارانه‌بگیران متقاضی باید توجه داشته باشند قیمت روز اقلام فوق براساس کالاهای مرجع بوده و در خصوص کالاهایی با قیمت بالاتر مابه‌التفاوت را از محل حساب خود پرداخت خواهند کرد.
  • نویسنده :
  • منبع :