19 دی: رئیس پارلمان لبنان در پیام‌هایی جداگانه به رهبر معظم انقلاب، رئیس‌جمهور و رئیس مجلس شورای اسلامی حمله متجاوزانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کرد.
«نبیه بری» رئیس پارلمان لبنان روز سه‌شنبه در پیامی به آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد: از طرف خودم و پارلمان لبنان تجاوز بزدلانه اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق که منجر به شهادت تعدادی از مجاهدان شد را محکوم می‌کنیم؛ مجاهدانی که جان خود را طی دهه‌ها فدای حمایت از قضایای مستضعفین کردند و در این راه به شهادت رسیدند.
نبیه بری در پیام خود با مقام معظم رهبری، خانواده قربانیان و ملت ایران ابراز همدردی کرد.
طبق گزارش پایگاه خبری العهد، رئیس پارلمان لبنان در پیام جداگانه‌ای به سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور ایران ضمن محکومیت حمله متجاوزانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، شهادت تعدادی از سرداران و مستشاران نظامی ایران را تبریک و تسلیت گفت.
نبیه بری در پیام دیگری به محمد باقر قالیباف، همتای ایرانی خود شهادت تعدادی از سرداران و مستشاران ایرانی در حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را تبریک و تسلیت گفت.
در این پیام آمده است: ما این تجاوز بزدلانه را محکوم می‌کنیم؛ تجاوزی که بدون شک ثابت می‌کند رژیم صهیونیستی از طریق جنایت‌ها و تجاوزهای مداوم و فرامرزی خود، نمونه آشکار تروریسم دولتی منظم است.

  • نویسنده :
  • منبع :