19 دی: فرمانده انتظامی استان قم از نجات جان سه نوجوان گرفتار در منطقه باتلاقی کوه نمک قم خبر داد.

سردار سید محمود میرفیضی اظهار داشت: در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر گرفتار شدن 3 نوجوان در منطقه باتلاقی کوه نمک قم، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پاسگاه انتظامي دامشهر قم قرار گرفت.

وی ادامه داد: در همین راستا تیمی از ماموران با همراهی اکیپی از جمعیت هلال احمر به منطقه اعزام و جستجو برای یافتن آن ها آغاز شد.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: تاریکی هوا، شرایط خاص منطقه و همچنین تماس های مکرر نوجوانان گمشده و التماس توام با گریه ناشی از ترس آن ها، شرایط را لحظه به لحظه سخت تر می کرد و در حالی که از بیم حیوانات درنده استرس خانواده های این عزیزان را فراگرفته بود که مبادا فرزندان شان دچار آسیب شوند، تلاش برای یافتن نوجوانان ادامه یافت.

وی گفت: با توجه به شرایط مسیر، مأموران با پای پیاده حدود 4 کیلومتر در باتلاق نمک برای نجات این 3 تن تلاش کردند که سرانجام موفق به یافتن آن ها در دره ای در این منطقه شده و تحویل خانواده هایشان شدند.

سردار میرفیضی اضافه کرد: خانواده 3 نوجوان گمشده طی تماس با دفتر نظارت همگانی 197 پلیس، از تلاش و فداکاری مأموران نیروی انتظامی و همچنین عوامل هلال احمر استان قدردانی کردند.

  • نویسنده :
  • منبع :