19 دی آنلاین: نیرو‌های امنیتی فرانسه در یکی از شهر‌های شرق این کشور شهردار و دو برادرش را پس از کشف ۷۰ کیلوگرم حشیش بازداشت کردند.
مقامات فرانسوی اعلام کردند که نیرو‌های امنیتی فرانسه در یکی از شهر‌های شرق این کشور شهردار و دو برادرش را پس از کشف ۷۰ کیلوگرم حشیش از خانه او دستگیر کردند.
براساس گزارش خبرگزاری فرانسه، هوگ دو ویل، دادستان عمومی فاش کرد که جمیله الحبساوی، شهردار اولون از سال ۲۰۲۱، پس از یورش نیرو‌های امنیتی به خانه و محل کارش به عنوان بخشی از تحقیقاتی که چند هفته پیش در مورد عملیات قاچاق مواد مخدر در این منطقه کوچک شهری با شش هزار نفر جمعیت آغاز کرده بودند، دستگیر شد. 
دادستان عمومی توضیح داد که بازرسان خانه الحبساوی، ساختمان شهرداری و داروخانه‌ای را که او به عنوان داروساز در آن کار می‌کند، تفتیش کردند، اما او میزان دارویی را که در خانه او پیدا کردند مشخص نکرد.
با این حال، یک منبع آگاه از پیشرفت تحقیقات، تایید کرد که نیرو‌های امنیتی حداقل ۷۰ کیلوگرم حشیش را از خانه الحبساوی کشف و ضبط کردند. 
به گفته دادستان عمومی، در مجموع هفت نفر از جمله الحبساوی و دو برادرش در حال بررسی در این پرونده دستگیر شدند. وی افزود: در تحقیقات انجام شده همچنین ۹۸۳ گرم کوکائین، ۷۰۰۰ یورو وجه نقد و حدود ۲۰ شمش طلا کشف و ضبط شد.

  • نویسنده :
  • منبع :