19 دی: مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قم جزییات آموزش غیر حضوری در مدارس قم را شرح داد.

غلامرضا رضایی گفت: بنا بر مصوبه پنجاه و چهارمین جلسه ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم و دستور استاندار قم در روز چهارشنبه مورخ ۲۶ شهریورماه ۹۹ و هماهنگی‌های به عمل آمده با وزارت آموزش و پرورش مدارس استان قم به علت شیوع کرونا غیر حضوری شد.

وی بیان داشت با توجه به دغدعه و نگرانی‌‌های اولیا محترم مبنی بر ادامه روند آموزش عوامل مقررگردید که مدیر و عوامل اجرایی واحدهای آموزشی بسان قبل در مدارس حضور فعال داشته باشند و نسبت به ساماندهی برنامه های آموزشی اهتمام لازم را اعمال نمایند.

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قم گفت: همچنین نحوه و چگونگی حضور یا عدم حضور دبیران و اموزگاران گرانقدر و سایر عوامل آموزشی با هماهنگی و مصوبه شورای مدرسه و نظر مدیر محترم به عنوان رهبر آموزشی انجام می‌پذیرد.

رضایی افزود: سلامت دانش اموزان و همکاران و هم استانی های عزیز همانطور که بارها گفته شده است جز اولویت های آموزش و پرورش بوده و این اداره کل از هیچ کوششی در این مسیر کوتاه نیامده ونخواهد آمد.

وی گفت: فعالیت های آموزشی و پرورشی به هیچ عنوان تعطیل بردار نیست و مدیران محترم واحدهای آموزشی باید با نظارت دقیق و کامل نحوه حضور دبیران و اموزگاران و همچنین دانش اموزان عزیز را در سامانه ها و بسترهای آموزشی و بخصوص شاد مورد رصد قرار دهند.

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قم همچنین بیان داشت: نحوه نظارت مدیران در سامانه شاد مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت که قطعا نتایج آن اعلام خواهد شد.

  • نویسنده :
  • منبع :