ادبیات | صفحه 12
اهداکنندگان خون با ۵۰ درصد تخفیف عضو کتابخانه‌ها می‌شوند سه شنبه 27 آبان 1399

اهداکنندگان خون با ۵۰ درصد تخفیف عضو کتابخانه‌ها می‌شوند

19 دی: همزمان با هفته کتاب و با هدف تأمین نیاز کشور به خون سالم، پویش «کتابخون» با همکاری نهاد کتابخانه های عمومی کشور و سازمان انتقال خون ایران راه اندازی شد. اهداکنندگان خون در این پویش می‌توانند با تحفیف ۵۰ درصدی کارت عضویت کتابخانه‌ها را دریافت کنند.

ارسال رایگان کتاب به منازل تهرانی‌ها دوشنبه 26 آبان 1399

ارسال رایگان کتاب به منازل تهرانی‌ها

19 دی: رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران از ارسال رایگان کتاب های خریداری شده در روز کتاب گردی توسط شهرداری تهران به در خانه خریداران خبر داد.

کتاب‌های دینی که مخاطب را فراری می‌دهند دوشنبه 10 شهریور 1399

کتاب‌های دینی که مخاطب را فراری می‌دهند

19 دی: از کتاب‌هایی که در حوزه ادبیات دینی منتشر می‌شود می‌گویند و معتقدند تعداد کتاب‌های خوب در این حوزه از کتاب‌های آسیب‌زننده بسیار کمتر است؛ کتاب‌هایی که ظاهر دینی دارند، اما قرائت‌شان از دین سطحی است، دین را مثله می‌کنند و بعضا نتیجه معکوس دارند.

نیوزیلند به بهروز بوچانی پناهندگی اعطا کرد شنبه 4 مرداد 1399

نیوزیلند به بهروز بوچانی پناهندگی اعطا کرد

19 دی: مقام های نیوزیلند اعلام کردند که درخواست پناهندگی بهروز بوچانی، نویسنده کرد ایرانی که به دلیل سیاست های سخت مهاجرت استرالیا برای شش سال در جزیره مانوس محبوس بود، را پذیرفته اند.

انتشارات «دارالفکر» در قم با 60 سال سابقه تعطیل شد شنبه 14 تیر 1399
به دلیل مشکلات حوزه چاپ و نشر؛

انتشارات «دارالفکر» در قم با 60 سال سابقه تعطیل شد

19 دی: مدیر انتشارات و چاپخانه دارالفکر با برشمردن مشکلات عدیده در حوزه چاپ و نشر، از تعطیل شدن این بنگاه نشر باسابقه خبر داد.

پیگیری انتقال آرامگاه پروین اعتصامی از قم به تبریز چهارشنبه 4 تیر 1399
دبیر شورای اسلامی شهر تبریز اعلام کرد؛

پیگیری انتقال آرامگاه پروین اعتصامی از قم به تبریز

19 دی: دبیر شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به پیگیری‌های انجام شده از استانداری قم برای بررسی امکان انتقال مقبره بانوی شاعره کشورمان به زادگاهش، گفت: بارها این موضوع را پی گیر بوده ایم و این مهم را از استاندار قم نیز پی گیری خواهیم کرد.