19 دی: معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران گفت: خادمان ستاد امر به معروف مسجد مقدس جمکران در قالب طرح خادمان سلامت در ایام محرم تذکرات بهداشتی را ارائه داده و در حد توان توزیع ماسک را در میان زائران انجام می دهند.
ابراهیم صدوقی معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران طی سخنانی ضمن عرض تسلیت ایام محرم حسینی با اشاره به برگزاری مراسم مختلف عزاداری در مسجد مقدس جمکران، اظهار کرد: با توجه به حضور پرشور زائران و عزاداران حسینی از اقصی نقاط کشور در مسجد مقدس جمکران برای عرض تسلیت به ساحت مقدس امام زمان(عج) و شرکت در برنامه های عزاداری این مکان مقدس و همچنین افزایش آمار مبتلایان به کرونا، تاکید می کنیم که زائران شیوه نامه ها و فاصله گذاری بهداشتی را رعایت کرده و حتما هنگام تشرف به این مکان مقدس از ماسک استفاده کنند.
وی ادامه داد: با توجه به گرمای هوا مسئولین مسجد مقدس جمکران سعی دارند درحد توان سرمایش مسجد و شبستان ها و آب آشامیدنی خنک را تامین کنند، لیکن درخواست داریم که خانواده هایی که برای شرکت در مراسم ها به این مکان مقدس مشرف می شوند، آب آشامیدنی خنک همراه داشته باشند.
معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران تاکید کرد: خادمان ستاد امر به معروف مسجد مقدس جمکران در قالب طرح خادمان سلامت در ایام محرم تذکرات بهداشتی را ارائه داده و در حد توان توزیع ماسک را در میان زائران انجام می دهند.
صدوقی خاطرنشان کرد: کمیته امداد و درمان ستاد تسهیلات زائرین استان نیز بابرگزاری جلسات متعدد، متناظر با ماموریت های محوله تقسیم وظایف نموده و حضور فعالی را دارند.
رئیس ستاد مناسبت های ویژه مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: در ایام دهه اول محرم در کنار برگزاری مراسم مختلف عزاداری توسط حوزه معاونت فرهنگی مسجد، این مکان مقدس میزبان هیات های محبین اهل بیت علیهم السلام از ساعت ۱۷:۳۰ و فاطمیون بلافاصله بعد از نماز مغرب و عشاء خواهد بود.

  • نویسنده :
  • منبع :