19 دی آنلاین: ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام داشت، این وزارتخانه اکیداً توصیه می‌کند که شهروندان روسیه از سفر به منطقه خاورمیانه به‌ویژه اسرائیل، لبنان و سرزمین‌های فلسطینی، به جز در موارد بسیار ضروری، خودداری کنند.
به گزارش ریانووستی، ماریا زاخارووا گفت: اوضاع خاورمیانه متشنج است و وضعیت در منطقه جنگ درگیری میان فلسطینی ها و اسرائیل و مرزهای لبنان و اسرائیل بی ثبات است.
وی افزود: به شدت به شهروندان روس توصیه می کنیم از سفر به منطقه بویژه فلسطین و لبنان به جز در موارد بسیار ضروری خودداری کنند.
بر اساس این گزارش، درحالی ۱۸۸ روز از تجاوز رژیم صهیونیستی با حمایت و پشتیبانی آمریکا و برخی دیگر از کشورها به نوار غزه می گذرد که تمام تلاش ها برای برقراری آتش بس بی نتیجه مانده است.
رژیم صهیونیستی در این مدت و در سایه سکوت جامعه جهانی، از هیچ جنایتی در حق ملت فلسطین و ساکنان نوار غزه دریغ نکرده است.
تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه همزمان باشادی مردم بمناسبت عید سعید فطر همچنان ادامه داشته و وزارت بهداشت غزه در آخرین گزارش اعلام کرد که با احتساب آمار بالا، شمار شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) تا به امروز به ۳۳ هزار و ۴۸۲ نفر افزایش یافته است.
وزارت بهداشت غزه همچنین آخرین آمار مجروحان این جنایات را ۷۶ هزار و ۴۹ نفر اعلام کرد.
پس از گذشت ۶ ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به غزه، این رژیم روز به روز بیشتر در بحران های داخلی و خارجی خود فرو می رود.
رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل عام، ویرانی، جنایت های جنگی، نقض قوانین بین المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.
رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۶ ماه نتوانسته گروه های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال ها در محاصره است، به تسلیم وا دارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به خاطر ارتکاب جنایت های آشکار در غزه، از دست داده است.
  • نویسنده :
  • منبع :