گفتگو | صفحه 2
سفرهای استانی رئیس مجلس نباید مداخله در امور اجرایی باشد پنجشنبه 24 مهر 1399
ترکان:

سفرهای استانی رئیس مجلس نباید مداخله در امور اجرایی باشد

19 دی: اکبر ترکان، عضو حزب اعتدال و توسعه می گوید: من شاهد بودم که بعضی از رؤسا در سفرهایشان زمانی که مردم از آنها تقاضایی داشتند دست در جیب می کردند و یک اسکناس ۵۰ هزار تومانی می دادند.

باهنر: رئیس‌ جمهوری مستقر را باید نظارت و حمایت کرد شنبه 29 شهریور 1399

باهنر: رئیس‌ جمهوری مستقر را باید نظارت و حمایت کرد

19 دی: مجلس هم نباید فکر کند که این دولت روزهای آخرش است و باید با استیضاح و رأی ندادن مانع تراشی کند. این هم می‌شود یک نوع اداره کردن مملکت که در آن کسی سودی نمی‌برد و همه ضرر می‌کنند. من که در جناح دولت تعریف نمی‌شوم اما معتقدم که باید رئیس‌جمهوری مستقر را رصد، حمایت وکمک کرد.

میرسلیم: زیرنظر قالیباف اشتباهات مهمی رخ داده است چهارشنبه 22 مرداد 1399

میرسلیم: زیرنظر قالیباف اشتباهات مهمی رخ داده است

19 دی: رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: آقای قالیباف در دوران مسئولیت‌های اجرائی خود خدمات ارزنده ای انجام داده که باید تقدیر شود؛ در همان حال زیر نظر ایشان اشتباهات مهمی رخ داده که به‌موقع به ایشان تذکر کتبی و شفاهی داده‌ام و باید اصلاح می‌شد و به این جا نمی‌رسید که جانشین مورد اعتماد ایشان دستگیر و گرفتار شود.

فتاح، احمدی‌نژاد دوم می‌شود؟ سه شنبه 21 مرداد 1399

فتاح، احمدی‌نژاد دوم می‌شود؟

19 دی: یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب، گفت: هدف فتاح از اظهارات اخیرش این بود که نشان دهد، به هیچ جایی وابسته نیست و آمده‌ با همه فسادی که در میان اشخاص، جریانات سیاسی و نیروها وجود دارد، مبارزه کنم. در واقع می‌خواست چنین تصویری از خود نشان دهد.

تأثیر بورس مسکن بر کاهش قیمت املاک شنبه 11 مرداد 1399

تأثیر بورس مسکن بر کاهش قیمت املاک

19 دی: کارشناس و فعال بازار سرمایه گفت: با توجه به تعداد فعالان بازار سرمایه در ایران که در ماه‌های اخیر افزایش قابل توجه و چشمگیری داشته، راه‌اندازی کانال‌های مالی - اعتباری بورس مسکن با استفاده از تجربه مدیریت بورس کالا، قیمت املاک را ۳۰ درصد کاهش می‌دهد.

جای ایران در بازار لبنان خالی است پنجشنبه 2 مرداد 1399
سردبیر مجله لبنانی المرایا:

جای ایران در بازار لبنان خالی است

19 دی: بودیه، سردبیر مجله بین المللی المرایا بر این باور است که بازار لبنان در دست کشورهایی مانند ترکیه، چین و برخی از کشورهای اروپایی قرار دارد که ایران با توجه به روابط دوجانبه خوب سیاسی خود می‌تواند تولیدات و کالاهای خود را با قدرت به بازار لبنان وارد کند.

سنگ‌های ایرانی با فرآوری تا ۲۰ برابر گرانتر در ترکیه فروش می‌روند چهارشنبه 1 مرداد 1399
رئیس خانه اقتصاد و تجارت ایران - ترکیه:

سنگ‌های ایرانی با فرآوری تا ۲۰ برابر گرانتر در ترکیه فروش می‌روند

19 دی: ابراهیمی، رئیس خانه اقتصاد و تجارت ایران و ترکیه معتقد است که یکی از مشکلات پیش روی ما در حوزه صنعت سنگ عدم شناساندن سنگها می باشد چرا که به خاطر مسائل تحریم به خام فروشی و فروش به صورت بلوک پرداخته و نتوانسته ایم ماشین آلات جدیدی را وارد کنیم و صنعت سنگ ما هنوز هم به صورت سنتی و نیمه صنعتی عمل می کند.

بخشی از گرانی ارز را ناشی از برنگرداندن تعهدات ارزی می‌دانیم دوشنبه 30 تیر 1399
رئیس سازمان بازرسی:

بخشی از گرانی ارز را ناشی از برنگرداندن تعهدات ارزی می‌دانیم

19 دی: رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه بخشی از گرانی ارز را ناشی از برنگرداندن تعهدات ارزی می‌دانیم، گفت: هر کسی که تعهد ارزی داشته و به تکلیفش عمل نکرده، اسامی‌شان اعلام شود تا ما حتماً پیگیری و برخورد کنیم.

انتخابات باید حزبی باشد/ تعامل خوبی با دولت داریم دوشنبه 30 تیر 1399
کدخدایی:

انتخابات باید حزبی باشد/ تعامل خوبی با دولت داریم

19 دی: سخنگوی شورای نگهبان با تاکید بر حزبی شدن انتخابات، گفت: فردی می‌آید بیشترین آسیب را به نظام سیاسی و مردم می‌زند و پاسخگو هم نیست اما اگر انتخابات حزبی باشد آن زمان حزب پاسخگو است.

 مردم را به رشد بالا در بورس عادت ندهید جمعه 27 تیر 1399
کارشناس بازار سرمایه:

مردم را به رشد بالا در بورس عادت ندهید

19 دی: یک تحلیل‌گر بازار سرمایه می‌گوید که ۱۰ تا ۱۵ سهم که دولتی هستند اجازه نمی‌دهند که مردم سهامداری یاد بگیرند و مردم را عادت به سود بالا داده‌اند.

گزارشگر ویژه سازمان ملل: ترور سردار سلیمانی نقض همه اصول بود دوشنبه 23 تیر 1399

گزارشگر ویژه سازمان ملل: ترور سردار سلیمانی نقض همه اصول بود

19 دی: گزارشگر ویژه سازمان ملل در مصاحبه با شبکه المیادین گفت، ترور سردار سلیمانی «نقض همه اصول بود» و اگر مثل وی، مسئولی در یکی از کشورهای غربی اینگونه ترور شده بود،‌ احتمالا آن کشور این را «اعلام جنگ» تلقی می‌کرد.

مهاجری: کسی که منطق دارد فریاد نمی‌زند دوشنبه 16 تیر 1399
در واکنش به انتقاد نمایندگان از وزیر امور خارجه:

مهاجری: کسی که منطق دارد فریاد نمی‌زند

19 دی: فعال رسانه‌ای اصولگرا وقایع روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی هنگام سخنرانی وزیر امور خارجه را دور از انتظار ندانست و گفت: اگر کسی منطق داشته باشد نیاز به داد و بیداد و عصبانیت ندارد و همین که داد می‌زنند یعنی حرفی برای گفتن ندارند.

لیلاز: روحانی رکورد دکتر مصدق را شکست شنبه 14 تیر 1399

لیلاز: روحانی رکورد دکتر مصدق را شکست

19 دی: سعید لیلاز معتقد است که از حمله مغول به این سو، هرگز فشاری مانند فشار امروز به ایران وارد نشده است و در ۷ سال دولت به جز آن دوره ۷-۸ ماهه و به جز آن سیاست خاص بازار ارز که نسبت به آن انتقادهای بسیار روشن دارم، هیچ عیبی در سیاست‌های آقای روحانی نمی‌بینم. در همه عرصه‌ها موفقیت‌آمیز جلو رفتیم. اکنون هم کمابیش تحریم‌ها را بخوبی مدیریت کردیم.

 آژانس مقابل برخی فشارها برای بازرسی آسیب پذیر است یکشنبه 1 تیر 1399
سخنگوی اسبق وزارت خارجه فرانسه:

آژانس مقابل برخی فشارها برای بازرسی آسیب پذیر است

19 دی: «مارک فینو» معتقد است که کشورهای اروپایی خواهان حفظ برجام بوده زیرا امنیت ملی و منطقه ای آنها بسیار وابسته به اجرای کامل برجام توسط همه طرفین آن است.

خباز: لاریجانی گزینه مناسبی برای انتخابات ۱۴۰۰ است پنجشنبه 1 خرداد 1399

خباز: لاریجانی گزینه مناسبی برای انتخابات ۱۴۰۰ است

استاندار سابق دولت روحانی و نماینده ادوار مجلس می گوید: می توان آقای لاریجانی را به عنوان یک گزینه مناسب برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ دید و به نظر من چند سر و گردن از بسیاری از شش نفری که در انتخابات ۱۳۹۶ حضور داشتند بالاتر است.

بهزاد نبوی: روی کارآمدن دولتی تندرو در 1400 قطعی است چهارشنبه 24 اردیبهشت 1399

بهزاد نبوی: روی کارآمدن دولتی تندرو در 1400 قطعی است

پس از انتخاب روحانی، مخالفان اعتدال و اصلاحات، علاوه بر نهادهای غیرانتخابی، کنترل عمده اقتصاد کشور را در دست گرفته و در عمل نقش «تدارکاتچی» را هم از قوه مجریه گرفتند.