سیاست | صفحه 17
ترکیه رهگیری موشک‌های ایرانی را تکذیب کرد یکشنبه 2 اردیبهشت 1403

ترکیه رهگیری موشک‌های ایرانی را تکذیب کرد

19 دی آنلاین: ترکیه ادعا‌های مطرح شده مبنی بر رهگیری موشک‌های شلیک شده ایران به سوی سرزمین‌های اشغالی توسط رادار‌های این کشور را تکذیب کرد.

واکنش عباس عبدی به مصوبه منع شکایت از مقامات دولتی و حکومتی یکشنبه 2 اردیبهشت 1403

واکنش عباس عبدی به مصوبه منع شکایت از مقامات دولتی و حکومتی

19 دی آنلاین: عبدی، روزنامه‌نگار و تحلیل‌گر سیاسی نوشت: منع دفاتر خدمات قضایی از ثبت اظهارنامه برای مقامات دولتی و سران حکومتی قانونی نیست. این مصوبه قانونی نیست.

دولت رئیسی متوجه ظرفیت ظریف نیست یکشنبه 2 اردیبهشت 1403
علی بیگدلی:

دولت رئیسی متوجه ظرفیت ظریف نیست

19 دی: علی بیگدلی گفت: این دولت متوجه ظرفیت‌های ظریف نیست. فضای داخلی ایران تغییر کرده و به سوی جناح افراطی سوق پیدا کرده است. جایی برای ظهور و بروز ظریف وجود ندارد.

دستورات جدید رئیسی درباره عفاف و حجاب یکشنبه 2 اردیبهشت 1403

دستورات جدید رئیسی درباره عفاف و حجاب

19 دی آنلاین: رئیس جمهور با اشاره به فرمایش اخیر رهبری معظم انقلاب درباره وظایف دولت و قوه قضائیه درباره عفاف و حجاب تصریح کرد: امروز انتظار مردم، ‌متدینین و قانونمداران نیز توجه به قانون، حفظ حقوق مردم و کرامت انسانی آحاد جامعه است و همه دستگاه‌های اداری در همه بخش‌های حاکمیتی باید در این زمینه پیشتاز و پیش قدم باشند.

تعطیلی شنبه یا پنجشنبه در کمیسیون اجتماعی بلاتکلیف ماند یکشنبه 2 اردیبهشت 1403

تعطیلی شنبه یا پنجشنبه در کمیسیون اجتماعی بلاتکلیف ماند

19 دی آنلاین: رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از مراعا ماندن تصمیمگیری درباره تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه‌ها در کمیسیون متبوعش خبر داد.

مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست یکشنبه 2 اردیبهشت 1403
یک منبع آگاه:

مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست

19 دی آنلاین: یک منبع آگاه ضمن رد ادعای مذاکرات مستقیم بین ایران و آمریکا گفت: تبادل پیام‌ها صرفا در چهارچوب تعریف شده در جریان است.

رئیسی صبح چهارشنبه عازم سریلانکا خواهد شد یکشنبه 2 اردیبهشت 1403

رئیسی صبح چهارشنبه عازم سریلانکا خواهد شد

19 دی آنلاین: رئیس جمهور پس از پایان سفر به پاکستان، صبح چهارشنبه به دعوت رسمی "رانیل ویکرمسینگه" رئیس جمهور سریلانکا سفری یک روزه به این کشور جنوب شرق آسیا خواهد داشت.

رئیسی فردا به پاکستان می‌رود یکشنبه 2 اردیبهشت 1403

رئیسی فردا به پاکستان می‌رود

19 دی آنلاین: رئیس جمهور به دعوت رسمی همتای پاکستانی خود، بامداد دوشنبه و در راس هیئتی عالی‌رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی، عازم اسلام‌آباد خواهد شد.

حمایت مشاور قالیباف از فضائلی یکشنبه 2 اردیبهشت 1403

حمایت مشاور قالیباف از فضائلی

19 دی آنلاین: مشاور قالیباف در حمایت از مهدی فضائلی نوشت: در سال‌های اخیر جماعت پر سر و صدا و پرهزینه(تندروها)، اتفاقات بدی را برای نظام رقم زده‌اند.

حتی برای دفتر رهبری هم در پیام رسان ایتا جا تنگ شد یکشنبه 2 اردیبهشت 1403

حتی برای دفتر رهبری هم در پیام رسان ایتا جا تنگ شد

19 دی آنلاین: آنچه این روزها در ایتا به عنوان مدلی از یک پیام‌رسان و یک شبکه ایزوله قابل مشاهده ‌است، تفاوت جدی و معنادار این شبکه با میدان واقعیت است.

حذف عکس امام خمینی، رئیسی جایگزین شد یکشنبه 2 اردیبهشت 1403

حذف عکس امام خمینی، رئیسی جایگزین شد

19 دی آنلاین: همزمان با افتتاح بلوک دوم گازی نیروگاه سیکل ترکیبی سمنان، نشست خبری اردشیر سعد محمدی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات با حضور جمعی از خبرنگاران برگزار شد.

تصویب لایحه مجلس نمایندگان آمریکا علیه ایران، روسیه و چین یکشنبه 2 اردیبهشت 1403

تصویب لایحه مجلس نمایندگان آمریکا علیه ایران، روسیه و چین

19 دی آنلاین: مجلس نمایندگان آمریکا لایحه‌ای را که به قوه مجریه این کشور قدرت بیشتری برای تحریم ایران داده و اموال روسیه را مصادره می‌کند، تصویب کرد.

هشدار حسین موسویان نسبت به گسترده شدن جنگ بین ایران و اسرائیل یکشنبه 2 اردیبهشت 1403

هشدار حسین موسویان نسبت به گسترده شدن جنگ بین ایران و اسرائیل

19 دی آنلاین: حسین موسویان هشدار داد: خاورمیانه بخاطر بحران‌های متعدد در آستانه سقوط است و تحمل یک جنگ دیگر را ندارد. اجماع غالب بین‌المللی این است که جنگ بین اسرائیل و ایران، می‌تواند منجر به جنگ منطقه‌ای و یک فاجعه دیگر شود که هیچ برنده‌ای نخواهد داشت.

پیام مفتی اعظم روسیه به رهبر ایران یکشنبه 2 اردیبهشت 1403

پیام مفتی اعظم روسیه به رهبر ایران

19 دی آنلاین: مفتی اعظم و رئیس اداره امور دینی مسلمانان روسیه در پیامی به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی نوشت: دعوت شما به معنویت و ارزش های اخلاقی جهانی، تداوم بخش سنت های مسلمانان در جهت استقرار عدالت و تحکیم صلح است.

فضائلی: تذکر به گشت ارشاد به قوت خود باقی است یکشنبه 2 اردیبهشت 1403

فضائلی: تذکر به گشت ارشاد به قوت خود باقی است

19 دی آنلاین: پس از اینکه مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در توئیتی خبر داد که برخی مسئولان به‌دلیل کار‌های بی‌قاعده در حوزهٔ حجاب تذکر دریافت کرده‌اند، برخی با بازنشر توئیت قدیمی وی مدعی عقب نشینی او از اظهاراتش شدند.

۷ نکته درباره حادثه اصفهان یکشنبه 2 اردیبهشت 1403

۷ نکته درباره حادثه اصفهان

19 دی آنلاین: تا این لحظه هنوز اسرائیل به صورت رسمی مسئولیت حمله به خاک ایران در اصفهان را نپذیرفته است که در نوع خود عجیب است.

رئیسی: مبارزه بی‌امان ایران نبود مواد مخدر کل اروپا را فرا می‌گرفت شنبه 1 اردیبهشت 1403

رئیسی: مبارزه بی‌امان ایران نبود مواد مخدر کل اروپا را فرا می‌گرفت

19 دی آنلاین: رئیس‌جمهور گفت: جمهوری اسلامی از ابتدا پرچم مبارزه جدی با قاچاق و ترانزیت مواد مخدر را برافراشته نگاه داشته است، اما کشورهای دیگر به هیچ‌وجه به مسئولیت‌های خود در این رابطه به شکل شایسته عمل نکرده‌اند و لازم است ضمن مسئول‌سازی این کشورها، این موضوع برای آنها تبیین شود که اگر مبارزه بی‌امان ایران نبود، مواد مخدر کل اروپا را فرا می‌گرفت.

تغییر ساعات کاری ادارات در فصل گرما قطعی نیست شنبه 1 اردیبهشت 1403

تغییر ساعات کاری ادارات در فصل گرما قطعی نیست

19 دی آنلاین: معاون امور حقوقی و مجلس سازمان اداری و استخدامی گفت، اجرای تغییر ساعات کاری ادارات مشروط به تصویب هیأت وزیران است.

شورای ائتلاف در مرحله دوم انتخابات لیست ۱۶ نفره می‌دهد شنبه 1 اردیبهشت 1403

شورای ائتلاف در مرحله دوم انتخابات لیست ۱۶ نفره می‌دهد

19 دی آنلاین: سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در مورد برنامه این شورا برای دور دوم انتخابات گفت: ۱۳ نفر از نامزدهای این شورا به دور دوم راه یافته‌اند و چون بنای ما بر ارائه لیست کامل است، در مورد ۳ نفر باقی‌مانده با رایزنی با گزینه‌های دیگر به جمع‌بندی رسیده و در نهایت لیست ۱۶ نفره خواهیم داد.

حمله مسلحانه به منازل جنگلبانان در آمل شنبه 1 اردیبهشت 1403

حمله مسلحانه به منازل جنگلبانان در آمل

19 دی آنلاین: رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس خواستار شناسایی و دستگیری هر چه سریعتر عوامل حمله مسلحانه به منازل جنگلبانان آمل شد.