یادداشت پایگاه خبری ۱۹ دی آنلاین با عنوان «همراهان داعش» به قلم رضا صدرایی بدین شرح است:

در چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج «قاسم سلیمانی» و هم‌رزمانش در گلزار شهدای کرمان دست پروردگان آمریکا و صهیونیسم جهانی بار دیگر چهره وحشیانه خود را عیان کرده و با به خاک و خون کشیدن مردم کرمان جنایت خون بار دیگری رقم زدند.
حادثه تروریستی کرمان بار دیگر نشان داد که چرا گفته می‌شود خون و مکتب سردار شهید قاسم سلیمانی برای دشمنان اسلام و ایران خطرناک است. انتقام‌گیری کور از زائران و افراد عادی که برای شرکت در مراسم سالگرد و بزرگداشت شهید سلیمانی در گزار شهدای کرمان حاضر شده بودند، جلوه‌ای عینی از دشمنی کنشگران تروریست با مکتب شهید سلیمانی را به نمایش می‌گذارد.
در پی این جنایت هولناک شبکه سعودی العربیه گزارش داده گروه تروریستی داعش مسئولیت انفجارهای تروریستی روز چهارشنبه در کرمان را بر عهده گرفته است.
از سوی دیگر بسیاری از تحلیلگران سیاسی «داعش» را بازوی تروریستی اسرائیل در منطقه می‌دانند و این جنایت را ادامه اقدامات ددمنشانه اسرائیل در ترور، یکی از کلیدی ترین سرداران سپاه، شهید سید رضی حسینی را در دمشق و نیز ترور معاون سیاسی حماس را که از نزدیکان ایران در بیروت بود، می‌دانند.
این حادثه خونبار، باید زنگ هشداری جدی برای سیستم امنیتی ما باشد چرا که بروز چنین فاجعه‌ای آن هم در یک مراسم رسمی و از پیش اعلام شده، صرفاً می‌تواند ناشی از «باگ» های جدی در سیستم باشد.
دین، غیرت، انسانیت و ایرانیت، حکم می‌کند شریک غم مردمی باشیم که در این حادثه، گریان و عزادار شدند. ولی برخی که نان ادعای مردم خواهی می‌خورند و از این خونریزی وحشیانه - و از جمله کشتن چندین کودک - ابراز خرسندی کرده‌اند، در واقع همراهان داعش و پیوست تبلیغاتی این عملیات‌اند که خوشبختانه رخ عیان نموده‌اند.
  • نویسنده :
  • منبع :