رسانه | صفحه 4
صدا و سیما با سیدحسن خمینی قهر کرده است؟ سه شنبه 15 خرداد 1403

صدا و سیما با سیدحسن خمینی قهر کرده است؟

19 دی آنلاین:‌ سخنرانی سید حسن خمینی در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره)،از تلویزیون پخش نشد.

آقای جلیلی! عدالت با سوار ماشین ارزان قیمت شدن برقرار نمی‌شود یکشنبه 13 خرداد 1403

آقای جلیلی! عدالت با سوار ماشین ارزان قیمت شدن برقرار نمی‌شود

19 دی آنلاین: بدون تردید آقای جلیلی که تصمیم دارد بر صندلی مرحوم رئیسی تکیه بزند، می‌خواهد ادامه‌دهنده وضع موجود باشد. زیرا بعید است، منتقد آن مرحوم و روش دولت‌داری ایشان باشد. پس باید از وضع موجود دفاع کند.

انتقاد معصومه ابتکار از مدعیان حمایت از رئیسی یکشنبه 13 خرداد 1403

انتقاد معصومه ابتکار از مدعیان حمایت از رئیسی

19 دی آنلاین: ابتکار گفت: اگر مدعی هستیم خود باید بهترین الگوی رفع هر گونه خشونت علیه زنان را ارایه دهیم و با پاک کردن صورت مساله و نادیده گرفتن حقوق زنان و دختران‌مان تنها اتفاقی که می‌افتد ناباوری و دور شدن آنها از ادعاهای مسلمانی ما هست.

 افزایش شهدای رسانه در غزه به ۱۴۶ نفر یکشنبه 13 خرداد 1403

افزایش شهدای رسانه در غزه به ۱۴۶ نفر

19 دی آنلاین: منابع خبری روز شنبه از شهادت یک خبرنگار فلسطینی دیگر در حملات ارتش رژیم صهیونیستی به شمال نوار غزه خبر دادند.

انتقاد تند روزنامه جمهوری اسلامی از مسئولان دیپلماسی شنبه 12 خرداد 1403

انتقاد تند روزنامه جمهوری اسلامی از مسئولان دیپلماسی

19 دی آنلاین: برخی از رسانه‌ها و افراد مطلع اعلام کردند که هیأتی از جانب طالبان با در دست داشتن نامه مولوی امیرخان متقی، سرپرست وزارت خارجه طالبان برخلاف آداب دیپلماتیک بدون موافقت کشور میزبان نسبت به تحویل‌گیری کنسولگری افغانستان در مشهد از سرکنسول کنونی اقدام کردند که با مقاومت سرکنسول افغانستان مواجه شدند.

امکان پخش زنده مناظره‌ها به خبرگزاری‌ها داده شد شنبه 12 خرداد 1403

امکان پخش زنده مناظره‌ها به خبرگزاری‌ها داده شد

۱۹ دی آنلاین: ساترا با نزدیک شدن به انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، امکانات ویژه‌ای را در اختیار سکوهای صوت و تصویر فراگیر و رسانه های دارای مجوز قرار می‌دهد. در این راستا اختصاص آی‌فریم شبکه‌های تلویزیونی به خبرگزاری‌ها برای نخستین بار در طول تاریخ شکل‌گیری رسانه‌های فراگیر و همچنین شکل‌گیری ساترا انجام می‌شود.

پیشنهاد حسین انتظامی برای جمع کردن بساط کاندیداهای پوششی شنبه 12 خرداد 1403

پیشنهاد حسین انتظامی برای جمع کردن بساط کاندیداهای پوششی

19 دی آنلاین: حسین انتظامی در توئیتی نوشت: کاش قانون انتخابات به شکلی بود که اجازه انصراف به نامزدهای تایید شده نمی‌داد.

دستورالعمل‌های انتخاباتی به رسانه‌ها ابلاغ شد جمعه 11 خرداد 1403

دستورالعمل‌های انتخاباتی به رسانه‌ها ابلاغ شد

19 دی آنلاین: هیات نظارت بر مطبوعات، در آستانه برگزاری انخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، دستورالعمل زیر را مصوب و به مدیران و فعالان رسانه‌ای ابلاغ کرد.

بازتاب نامه رهبری به جوانان آمریکایی در فاکس نیوز پنجشنبه 10 خرداد 1403

بازتاب نامه رهبری به جوانان آمریکایی در فاکس نیوز

19 دی آنلاین: نامه حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب به جوانان آمریکاییِ حامی فلسطین در رسانه های خارجی بازتاب داشت و شبکه خبری فاکس نیوز نوشت: رهبر معظم ایران از دانشجویان آمریکایی به دلیل «ایستادن در طرف درست تاریخ» قدردانی کرد.

ادعای رویترز درباره مفاد قطعنامه پیشنهادی تروئیکا علیه ایران پنجشنبه 10 خرداد 1403

ادعای رویترز درباره مفاد قطعنامه پیشنهادی تروئیکا علیه ایران

19 دی آنلاین: خبرگزاری رویترز در گزارشی ادعایی، با اشاره به توزیع پیش‌نویس قطعنامه ضد ایرانی تروئیکای اروپایی در آستانه برگزاری نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در وین نوشت که این قطعنامه، تهدیدی برای ارجاع پرونده اتمی ایران به شورای امنیت سازمان ملل نیست.

دسته‌گل جدید در دولت موقت مخبر سه شنبه 8 خرداد 1403

دسته‌گل جدید در دولت موقت مخبر

19 دی آنلاین: اخیراً وزارت صمت، ثبت سفارش برای شرکت‌های بازرگانی را ممنوع، و آن را محدود به شرکت‌های تولیدی – که برنامه تولید سال ۱۴۰۳ خود را اعلام کرده‌اند- کرده است. این اقدام نگرانی‌هایی را برانگیخته است.

چينی ها و روس ها هم از سفر به ايران منصرف شدند! سه شنبه 8 خرداد 1403
جای خالی ایران در گزارش گردشگری جهانی؛

چينی ها و روس ها هم از سفر به ايران منصرف شدند!

19 دی آنلاین: طبق آخرین گزارشی که سازمان جهانی گردشگری منتشر کرده، حداقل ۹ کشور جهان در سه ماه ابتدای ۲۰۲۴ افزایش ورود گردشگر داشته‌اند که ایران بین این کشور‌ها نیست.

 از اخلاق رئیسی می‌گویند؛ دیگران را «اسب آبی» خطاب می‌کنند سه شنبه 8 خرداد 1403

از اخلاق رئیسی می‌گویند؛ دیگران را «اسب آبی» خطاب می‌کنند

19 دی آنلاین: ادبیات حسن رحیم‌پور ازغدی و این لحن به شدت عجیب است و بیشتر بوی تسویه حساب سیاسی می‌دهد تا بیان واقعیت. کیست که ماجرای مشاجره لفظی ازغدی و روحانی در شورای عالی انقلاب فرهنگی را نداند.

دولت بایدن با صدور قطعنامه در شورای حکام علیه ایران مخالفت کرده است سه شنبه 8 خرداد 1403
وال استریت ژورنال:

دولت بایدن با صدور قطعنامه در شورای حکام علیه ایران مخالفت کرده است

19 دی آنلاین: دولت بایدن همچنین تعدادی دیگر از کشورها را تحت فشار قرار داده تا از رای به قطعنامه پیشنهادی اروپا علیه ایران در شورای حکام خودداری کنند و به آن‌ها گفته این همان کاری است که واشنگتن انجام خواهد داد.

بجای زیاده روی در تقدیس شهدای سقوط بالگرد، به سوالات پاسخ بدهید سه شنبه 8 خرداد 1403

بجای زیاده روی در تقدیس شهدای سقوط بالگرد، به سوالات پاسخ بدهید

19 دی آنلاین:‌ معلوم نیست سرگرم شدن به این امور در شرایطی که کشور به روشن شدن علت این حادثه دلخراش و فاجعه‌بار نیازمند است، چه وجهی دارد. پرداختن به این سرگرمی‌ها اولویت کشور نیست و مسئولان باید به جای این قبیل امور به سؤال‌های متعدد مردم در زمینه این فاجعه پاسخ بدهند و راهکاری برای جلوگیری از تکرار آن پیدا کنند.

دو سناریوی مهم درباره دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی دوشنبه 7 خرداد 1403

دو سناریوی مهم درباره دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی

19 دی آنلاین: صبح روز یکشنبه ۶ خرداد خبری در شبکه اجتماعی ایکس منتشر شد که دریابان علی شمخانی مسوولیت پرونده هسته‌ای را مجددا در اختیار گرفته است، اما اجرای کار همچنان بر عهده وزارت امور خارجه است.

صادق زیباکلام باز هم مجرم شناخته شد دوشنبه 7 خرداد 1403

صادق زیباکلام باز هم مجرم شناخته شد

19 دی آنلاین: سخنگوی هیات منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی گفت: دادگاه رسیدگی به پرونده‌های محمدرضا سعدی مدیرمسئول روزنامه «جهان صنعت» و صادق زیباکلام امروز با حضور اعضای هیات منصفه در شعبه یک دادگاه کیفری یک برگزار شد.

تحلیل مهاجری از انتخابات پسارئیسی دوشنبه 7 خرداد 1403

تحلیل مهاجری از انتخابات پسارئیسی

19 دی آنلاین:‌ اگر رئیس‌جمهور بعدی نخستین وعده‌اش، بکارگیری وزیران و مدیرانی متفاوت از اکثراعضای دولت سیزدهم که بانیان وضع نامناسب‌موجودند و مهمتر از آن تغییر سیاست‌ها باشد، می‌توان به آن دل بست و امید‌ها را زنده کرد.

کمدی موهن؛ فعلا تعطیل یکشنبه 6 خرداد 1403

کمدی موهن؛ فعلا تعطیل

19 دی آنلاین: «چندشنبه با سینا» بی‌محاباترین برنامه کمدی شبکه‌های فارسی‌زبان خارجی است که در بخش ابتدایی خود نوعی استندآپ کمدی به غایت بی‌ادبانه دارد. در این آیتم که توسط شخص سینا ولی‌الله اجرا می‌شود، اساسا بار کمدی بر دوش واژه‌ها و تعابیر اروتیک قرار گرفته است و همین موضوع باعث شده که این بخش، فارغ از محتوایی سیاسی‎اش، اثر روانی منفی بر مخاطب بگذارد.

جزئیات درگیری ضدانقلاب با عزاداران شهید رئیسی در لندن یکشنبه 6 خرداد 1403

جزئیات درگیری ضدانقلاب با عزاداران شهید رئیسی در لندن

19 دی آنلاین: جامعه اسلامی بریتانیا نیز روز جمعه با برگزاری مجلس گرامیداشتی در محل دیوان‌الکفیل لندن، به تجلیل از ارواح پاک شهدای سانحه سقوط بالگرد آیت‌الله رئیسی پرداختند.