یادداشت پایگاه خبری ۱۹ دی آنلاین با عنوان «جریان تحریف یا جریان انحرافی» به قلم رضا صدرایی بدین شرح است:

هواداران دولت رئیسی در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ «این‌بار فرق می‌کند» و کلید واژه «جوانان انقلابی» هل من مبارز می‌طلبند. مبارزه‌جویی که قاعدتا مخاطبش اقلیت نامزدهای اصلاح‌طلبی که ممکن است ثبت‌نام کنند و تأیید صلاحیت هم بشوند، نیست
«خالص‌سازی» آن طور که نخستین بار در جریان انتخابات 1400 از سوی تندروها مطرح شد و یک سال بعد علی لاریجانی در واکنش به خبر احتمال نامزدیش برای انتخابات مجلس یادآوری کرد، چیزی نبود که به رقابت اصولگرایان با اصلاح‌طلبان و میانه‌روها محدود بماند.
هفته گذشته یک سایت اصولگرای نزدیک به دولت به نقل از یک «مرکز معتبر سنجش افکار» که در واقع همان مرکز افکارسنجی صدا و سیما بوده مدعی شد که 41 درصد شرکت کنندگان به فهرست مورد حمایت سید ابراهیم رئیسی و تنها 26 درصد به فهرست مورد حمایت قالیباف رأی می‌دهند.
گذشته از اینکه مرجع انتشار خبر به عنوان رسانه نزدیک به طیف سعید جلیلی خود نشان دهنده دور خیز نزدیکان جلیلی به عنوان بخشی از سهامداران دولت به سوی مجلس بود؛ داغ شدن یک هشتگ در شبکه‌های اجتماعی توسط این جریان و چهره جنجالی به نام علی اکبر رائفی پور جلب توجه کرد.
هواداران دولت در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ «این‌بار فرق می‌کند» و کلید واژه «جوانان انقلابی» به نحو بارزی یارگیری می‌کنند. جوانان انقلابی که الزاماً افراد مستقل نیستند. بلکه احتمالاً چهره‌های چندان شناخته نشده از نزدیکان سعید جلیلی و دیگر نیروهای حامی رئیسی‌اند که قرار است ترکیب مجلس را به نفع دولت سیزدهم تغییر و به اعتباری از وجود جریان قالیباف تلخیص کنند. شیوه تهییج بدنه اجتماعی‌شان هم به قول یکی از فعالان اصولگرای توییتر این است که «با ما نباشید لاریجانی رأی می‌آورد»!
رفتار تمامت خواهانه این حریان به قدری شور شده است که صدای حداد عادل را هم درآورده نا جایی که آنها را جریان تحریف نامید. غلامرضا حداد عادل در شمایل رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی در اظهاراتی که بسیاری از خبرگزاری‌ها آن را با تیتر «حمله حداد عادل به جبهه پایداری» منتشر کردند، گفت: «اجازه ندهیم جریان تحریف تحت پوشش ادبیات انقلابی، مسائل ملی را پای منافع حزبی ذبح کنند و رفتار سهم‌خواهانه از خود نشان دهند. پیش از این مرحوم هاشمی رفسنجانی از این جریان با همه مجموعه‌شان به عنوان جریان انحرافی یاد کرده و خطرات آنها را برای کشور، مردم و انقلاب برشمرده بود.
  • نویسنده :
  • منبع :