19 دی: حسین کروبی و سید هادی خامنه‌ای برگزاری دیدارهای انتخاباتی حجت‌الاسلام مهدی کروبی را تکذیب کردند.
حجت الاسلام سید هادی خامنه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن تکذیب خبر دیدار انتخاباتی خود با حجت‌الاسلام کروبی عنوان کرد: برگزاری دیدار با آقای کروبی در اختیار ما نیست. در صورتی که دیدارهایی انجام می‌شود اما اینکه دیداری با آقای کروبی درباره حضور در انتخابات انجام شده باشد، هیچ نشستی برگزار نشده است.
حسین کروبی فرزند حجت الاسلام مهدی کروبی هم در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به انتشار خبری مبنی بر برگزاری نشست انتخاباتی مهدی کروبی با حجت‌الاسلام هادی خامنه‌ای گفت: این خبر صد در صد نادرست است و در حال حاضر آقای کروبی هیچ‌گونه نظر خاصی درباره انتخابات ندارد.
وی افزود: البته ایشان همیشه انتخابات را بهترین و کم‌هزینه‌ترین مسیر برای احقاق حقوق مردم و جلوگیری از مدیریت یکدست می‌دانست. مهم‌ترین حرکت پدرم در انتخابات سال ۷۶ بود که از طریق رایزنی با رهبری و ایستادگی مقابل بخش تندرو توانست نقش اصلی خود در انتخاب آقای خاتمی را بازی کند. ولی در حال حاضر با توجه به شرایط کشور تشخیص ایشان این است که هیچگونه موضعی در باره انتخابات نگیرند.
حسین کروبی همچنین تصریح کرد:  آقای کروبی معتقد است به لحاظ اینکه در ریز قضایا نیست، دوستان اصلاح‌طلب که در بیرون هستند بهتر می‌توانند در مورد انتخابات تصمیم گرفته و به جمع‌بندی برسند.

  • نویسنده :
  • منبع :