یادداشت پایگاه خبری ۱۹ دی آنلاین با عنوان «رسایی، تتلو و سفیر صلح» به قلم رضا صدرایی بدین شرح است:

نگران فحش‌ها و بی‌احترامی‌های‌شان نباش! این روزها باید در تاریخ این مرز و بوم ثبت شود. از نامه رائفی پور به تتلو که بعد از حمایت تتلو از رئیسی در انتخابات سال 96 نوشته بود: «به خاطر این روزها به حالت غبطه می‌خورم/ نه فقط از این جهت که مظلوم واقع شده‌ای! بلکه بیشتر برای اینکه معیار تشخیص حق از باطل شده‌ای..
امیرحسین مقصود لو معروف به تتلو در انتخابات سال ۹۶ با تلاش عده‌ای واسطه کر ردای حمایت از محمدباقر قالیباف را به تن کرد و بعد که قالیباف از نامزدی در انتخابات انصراف داد. دیداری با دیگر نامزد اصولگرای انتخابات دوازدهم ریاست‌جمهوری برنامه‌ریزی کرد و در کنار ابراهیم رئیسی از ایده‌آل‌ها و دیدگاه‌هایش سخن گفت.
این دیدار اما مانند انفجاری بزرگ در عرصه سیاسی ایران صدا کرد، منتقدان با اشاره به ویژگی‌های رفتاری و ناهنجاری‌های اخلاقی این فرد، دیدار رئیس وقت دستگاه قضا با او را استفاده ابزاری از یک چهره حاشیه‌ساز تحلیل می‌کردند.
از این حادثه تلخ‌تر تتلو ۱۵ مهر ۹۴ در موزه صلح تهران حضور یافت و از سوی چهره‌هایی چون حمید رسایی تجلیل و به عنوان سفیر صلح این موزه معرفی شد.
اکنون که طشت رسوایی تتلو به زمین افتاده و کوس گستاخی و فساد ‌اخلاقی او در همه جا به صدا درآمده است. انتظار این بود که به دفاع و توجیه خبط بزرگی که کردند، نپردازند. ولی حمید رسایی با انتشار تصاویری از تقدیر «امیر تتلو» در سال ۹۶ و در دفاع از آن برنامه نوشت: «برنامه سال ۹۶ خبرگزاری فارس، مراسم خوبی بود، اما خوب‌تر از آن، ایده تقدیر از کسانی بود که در فضای مجازی فعالیت دارند و به‌واسطه نظراتشان، مورد هجمه معاندین قرار گرفته بودند.
ای کاش مثل روزنامه فرهیختگان می نوشت: گاهی اگر به درد ما می‌خورد سعی کردیم از او استفاده کنیم؛ مثل سال‌های ۸۸ و ۹۶؛ اما نهایتا به تنظیمات قبل برگشتیم و با فشار دادن دستمال روی بینی‌مان، تا جایی که بوی زیرزمینی او نیاید، دور شدیم.
  • نویسنده :
  • منبع :