یادداشت پایگاه خبری ۱۹ دی آنلاین با عنوان «درخواست مجلس از دستگاه قضایی» به قلم محمود اکبری بدین شرح است:

دشمنان کینه‌توز کشور این روزها بیشتر از همیشه با انواع ترفندهای پیچیده و با مخلوط کردن مطالب راست و دروغ و جعل و وارونه کردن حقایق تلاش می‌کنند با ایجاد شک و تردید، حس بدبینی به نظام جمهوری اسلامی را در میان مردم رقم زده و یا تشدید کنند. رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس و نمایندگان مجلس خبرگان، مهم‌ترین وظیفه‌ مردم و نخبگان را در شرایط خطیر کنونی، حرکت در جهت حفظ و تعمیق انسجام مردم و پرهیز از ایجاد فضای یأس و ناامیدی و احساس بن‌بست دانستند.
از سوی دیگر علی اکبر رائفی پور، فعال فضای مجازی و فردی پرمسئله در بخشی از سخنان خود در یک برنامه زنده شبکه افق صداوسیما، با تأکید بر فساد نمایندگان مجلس گفت: رئیس فراکسیون مقابله با فساد داشتیم که تماس گرفته با جایی که تحقیق و تفحص کند، دو میلیارد می‌زنی به حسابم، والا می‌آیم تحقیق و تفحص‌.
وی ادامه داد: در همین مجلس کنونی نماینده‌ای داریم که ۱۴۰ سکه گرفته است. صلاحیتش برای دوره بعد هم تأیید شده که نمی‌خواهم اسم ببرم
البته این سخنان با اعتراض نمایندگان و رئیس مجلس شورای اسلامی روبرو شد. ولی این مسئولیت دستگاه قضایی است که با برخورد درست و قاطع نگذارد که مردم به نظام بدبین شوند.
محمدرضا صباغیان در تذکری شفاهی در جلسه علنی دیروز یکشنبه گفت: اخیراً فردی که خود را همه‌چیزدان می‌داند و در خصوص همه‌ چیز نظر می‌دهد صحبتی را علیه نمایندگان در صداوسیما مطرح کرده است. این صحبت‌ها به بهانه شفافیت مطرح شده است. از نظر بنده دادستانی باید به این موضوع ورود کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی هم بیان کرد: دادستان به عنوان مدعی‌العموم باید این موضوع را پیگیری کند. اگر واقعاً حرفی که زده شده اتفاق افتاده باشد، باید گفت فردی که سکه گرفته است نه صلاحیت حضور در این مجلس و نه صلاحیت حضور در مجلس آینده را دارد، اما اگر این حرف صحت ندارد باید با فردی که این موضوع را مطرح کرده است برخورد شود.
  • نویسنده :
  • منبع :