19 دی: وزیر خارجه رژیم صهیونیستی درپی فشارهای بین‌المللی علیه این رژیم برای توقف جنایات علیه ملت فلسطین در نوار غزه و در راستای تقلا برای توجیه حملات وحشیانه تل‌آویو به این منطقه، با فرار به جلو به لفاظی دوباره علیه جمهوری اسلامی ایران و حزب‌الله لبنان پرداخت.
به گزارش شبکه الجزیره، «یسرائیل کاتس» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در سخنان خود با تکرار تهدیدهای توخالی مقامات این رژیم علیه حزب‌الله گفت: اگر حزب‌الله از مواضعش عقب ننشیند، لبنان بهای آن را پرداخت خواهد کرد.
وی در ادامه با تکرار لفاظی‌های دیگر مقامات این رژیم علیه ایران و حزب‌الله و بدون اشاره به جنگ افروزی‌ها و اقدامات شرورانه تل‌آویو علیه ملت‌های منطقه اظهار داشت: اگر این اتفاق رخ ندهد در اقدام علیه ایران و گروه‌های مورد حمایتش تردید نخواهیم کرد.
رژیم صهیونیستی هم اکنون زیر فشارهای بین‌المللی و شکاف و بحران داخلی بر اثر جنگ علیه نوار غزه قرار دارد. پرونده شکایت علیه تل‌آویو به خاطر نسل کشی در غزه در دادگاه دیوان بین‌المللی دادگستری به جریان افتاده است و بسیاری از کشورها خواهان توقف این جنگ شده‌اند و مناطق مختلف جهان نیز صحنه تظاهرات در محکومیت جنایت‌های رژیم اسرائیل و لزوم توقف آن است.
در سطح داخلی نیز، بین سران نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی درباره نحوه مدیریت جنگ اختلافات شدیدی بروز کرده است و همچنین سران این رژیم زیر فشار خانواده‌های اسیران صهیونیست قرار دارند که تعدادی از آنها در حملات خود ارتش اسرائیل در نوار غزه کشته شده‌اند.
در هفته‌های اخیر نیز انتقادها از کابینه نتانیاهو شدت گرفته و درخواست‌ها برای کناره گیری او افزایش یافته است.
  • نویسنده :
  • منبع :