گزارش
بازتاب حمله نظامی پاکستان به ایران در رسانه‌های غربی پنجشنبه 28 دی 1402

بازتاب حمله نظامی پاکستان به ایران در رسانه‌های غربی

19 دی: حمله نظامی پاکستان به داخل خاک پاکستان زیر ذره بین رسانه های غربی قرار گرفته است و از اقدام پاکستان به عنوان رد کردن خط قرمزی یاد می شود که حتی آمریکا و اسرائیل نیز جرأت آن را تاکنون نداشته اند.

ابراهیم رئیسی در تنگنا شنبه 9 دی 1402

ابراهیم رئیسی در تنگنا

19 دی: اگر محمود احمدی نژاد در دو سال پایانی از سوی اصولگرایان به مخالفت با رهبری متهم شد، ابراهیم رئیسی راه او را در دو سال اول پیموده و در وضعیت بغرنجی قرار دارد. از یک سو نمی تواند در مقابل این دسته که بدنه اصلی و حامیانش را تشکیل می دهند بایستد از سوی دیگر نگاه او به بدنه رای مخالفانش در سال 96 است.

کرونا رفت؛ هزینه حج کرونایی ماند شنبه 9 دی 1402

کرونا رفت؛ هزینه حج کرونایی ماند

19 دی: عربستان هزینه سفر حج را پس از اتمام کرونا کاهش داد، اما در ایران نرخ این سفر معنوی تغییری نکرد.

خانه وحشت تتلو؛ چرا گول می‌خورید؟ شنبه 4 آذر 1402

خانه وحشت تتلو؛ چرا گول می‌خورید؟

19 دی: روز پنجشنبه خبری مبنی‌بر ورود پلیس ترکیه به ماجرای ویدئوهای منتشرشده از خانه امیر تتلو منتشر شد. خبرگزاری «ایهلاس» در ترکیه گزارش داده پلیس این کشور در پی انتشار ویدئوهایی در فضای مجازی و گزارش‌هایی که از فعالان حقوق زنان دریافت کرده، تحقیقاتش را درباره منزل مسکونی ‌امیر تتلو، خواننده ایرانی آغاز کرده است.

حورا صدر: کشته‌شدن قذافی به ضرر پرونده امام موسی صدر تمام شد سه شنبه 7 شهریور 1402

حورا صدر: کشته‌شدن قذافی به ضرر پرونده امام موسی صدر تمام شد

19 دی: چهل و پنچ سال پیش، «امام موسی صدر» در ماه اوت سال ۱۹۷۸ (شهریور ۱۳۵۷) با ۲ همراهش «محمد یعقوب» از روحانیون خوش‌فکر لبنانی و «عباس بدرالدین» روزنامه‌نگار و مدیر خبرگزاری لبنان بعد از پنج روز اقامت در لیبی ناگهان ناپدید شدند و از آن زمان تاکنون از سرنوشت آن‌ها خبری در دست نیست.

شورش واگنرها علیه روسیه زنگ خطر را برای تصمیم‌گیرندگان ایران به‌صدا درآورد یکشنبه 4 تیر 1402

شورش واگنرها علیه روسیه زنگ خطر را برای تصمیم‌گیرندگان ایران به‌صدا درآورد

19 دی: الهه کولایی، استاد روابط بین‌الملل دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران در گفت‌وگویی به بررسی قضایای اخیر روسیه پرداخته است.

بازتاب عملیات پلیس آلبانی علیه گروهک منافقین در رسانه‌های خارجی چهارشنبه 31 خرداد 1402

بازتاب عملیات پلیس آلبانی علیه گروهک منافقین در رسانه‌های خارجی

19 دی: عملیات «بازرسی» پلیس آلبانی به دستور دادگاه ویژه علیه فساد و جرایم سازمان‌یافته این کشور در قرارگاه گروهک منافقین مورد توجه رسانه‌های انگلیسی‌زبان قرار گرفت.

«آوارگی اجباری» شهروندان سعودی و نفوذ نرم صهیونیست‌ها به عربستان پنجشنبه 10 آذر 1401

«آوارگی اجباری» شهروندان سعودی و نفوذ نرم صهیونیست‌ها به عربستان

19 دی: درحالی که شمار زیادی از مردم مناطق شیعه‌نشین عربستان از جمله قطیف به‌بهانه پروژه توسعه شهری، آواره شده‌اند و منازل و نمادهای دینی و آثار باستانی و... آنها تخریب شد، اطلاعات حاکی از خریداری زمین‌ها و املاکی در جده تا تبوک توسط یهودیان صهیونیست است.

ضرغامی از دولت اخراج می شود؟ یکشنبه 6 آذر 1401
فشار مجلس به رئیسی برای سومین تغییر در دولت؛

ضرغامی از دولت اخراج می شود؟

19 دی: برخی رفتارهای ضرغامی را برنامه او برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم ارزیابی کردند اما اکنون جایگاه او در دولت سیزدهم هم لغزنده شده است. با توجه به افزایش فشارها بعید نیست که ضرغامی پس از عبدالملکی و رستم قاسمی، سومین اخراجی از پاستور باشد!

مشتری جدید پهپادهای ایرانی یکشنبه 6 آذر 1401

مشتری جدید پهپادهای ایرانی

19 دی: «فوربس» در گزارشی از صربستان و ارمنستان به‌عنوان مشتری‌های جدید پهپادهای ایرانی خبر داد.

ماجرای اخراج توریست‌های ایرانی از بلغارستان چه بود؟ چهارشنبه 26 مرداد 1401

ماجرای اخراج توریست‌های ایرانی از بلغارستان چه بود؟

19 دی: ده مسافر ایرانی که به تازگی قصد سفر به بلغارستان را داشتند در فرودگاه وارنا مورد بی احترامی و برخورد فیزیکی قرار گرفتند و با ممنوعیت ۵ ساله ورود به اروپا دیپورت شدند.

چرا اینترپل محمود خاوری را دستگیر نمی‌کند؟ دوشنبه 26 خرداد 1399

چرا اینترپل محمود خاوری را دستگیر نمی‌کند؟

چند روز اخیر که صحبت‌هایی درباره دستگیری غلامرضا منصوری قاضی فراری توسط اینترپل مطرح شده، دوباره نام این سازمان مورد توجه قرار گرفته است. برخی سوال می‌کنند چطور می‌شود غلامرضا منصوری در کمتر از پنج روز دستگیر می‌شود ولی سال‌ها از فرار محمود خاوری مدیرعامل اختلاسگر بانک ملی می‌گذرد و خبری از دستگیری او نیست.

حاشیه‌های «مستعان» در روز‌های کرونایی سه شنبه 2 اردیبهشت 1399

حاشیه‌های «مستعان» در روز‌های کرونایی

سامانه تشخیص لحظه‌ای کرونا با نام مستعان، اختراع تازه قرارگاه جهاد علمی و فناوری بسیج برای مقابله بهتر با کرونا ویروس بود. اما ابهام در کارایی دقیق، عدم دریافت استاندارد‌های علمی لازم و مورد تایید وزارت بهداشت تردید‌ها درباره این سامانه را جدی کرد و انتقاد‌ها به آن را افزایش داد.

توزیع مجانی کرونا در مراکز خرید قم سه شنبه 27 اسفند 1398

توزیع مجانی کرونا در مراکز خرید قم

مراکز بزرگ تجاری، بازار و فروشگاه‌های استان مملو از حضور متراکم و پرتعداد مردم است، صف های طولانی که به محل نقل و انتقال آسان این بیماری سخت تبدیل شده است

آیا جنگ بزرگ روسیه و ترکیه در راه است؟ جمعه 9 اسفند 1398
ادلب؛ نشیمن‌گاه بحران بزرگ

آیا جنگ بزرگ روسیه و ترکیه در راه است؟

اردوغان با ویران کردن پل‌های پشت سر خود در ارتباط با محور غرب، تنهاتر از همیشه با سیاست‌مداری باهوش و قدرتمند به نام ولادیمیر پوتین وارد تقابل شود